Separera namn med ett kommatecken.
Har haft den liggande rätt länge som test-telefon, så den har inte särskilt många laddcykler. Användes som huvudtelefon runt 4 månader. Original...
Dags att överge min kära 9 Pro som beställdes Apr 25, 2021. Original laddare och sladd följer med. Original skärmskydd sitter på. Skärmen är...
4x4GB Finns i Kalmar. Bytes ut pga att jag behövde 32GB istället. Pris: någon hundring eller flera + frakt, gärna hämtning (Norrliden). Låter...
Jag försöker klura på hur och när IWLAN ska och får användas. Jag lyckas inte riktigt klura ut om det verkligen är rätt det som telefonen gör. Jag...
Drar telefonen en massa batteri trots att den bara ligger? Ser du inget uppenbart, eller bara något kryptiskt som egentligen inte förklarar varför...
Kan vara intressant och bra att veta. Uppdaterar efterhand. Fråga gärna och gnäll lite hos era operatörer :) Telenor: Fungerar från och med...
Någon som fått wifi att funka om ni använder dolt ssid? Fått göra mitt nätverk synligt så länge. Bara testat på 5GHz dock. Nokia 8 klarade det...
250 med frakt? Mest använd till en barnlaptop. Satt tejpad i en test burk en gång, därav utseendet [emoji6] Kingston enheten kan följa med om så...
300 med frakt. Eller 250 om du hämtar i Kalmar.[IMG][IMG]
https://www.prisjakt.nu/#rparams=ss=belkin%20f8m935 Har legat å dammat ett tag. 100 kr vid hämtning. 150 kr med frakt. Finns i Kalmar.
Svart/grå. Öppnad och testad. Legat som reserv. Finns i Kalmar men kan skickas....
En utvecklare på XDA är på gång med inofficiella byggen. Jag uppdaterar nästan dagligen och är riktigt nöjd med den. Inga större problem som man...
Grym mic som jag inte har använt på länge. Säljer den tillsammans med en lång Supra kabel. Återkommer med exakt längd (2-3m). Ge mig ett bud....
Den har legat som Tor-relay ett bra tag nu, men nu säljer jag den. Den är använd med skal och skärmskydd nästan jämt sedan den köptes. Enda skadan...
Någon annan som upplever att telefonen kan vara svårstartad när den samtidigt laddas antingen via laddare eller via batterimod? Tar jag tex bort...
Nu har ju Android begränsat möjligheterna för att få se vilka processer som är i drift och om de drar något på cpun... Hur ser möjligheterna ut...
Nougat är på ingång när som helst enligt flera källor. Vissa nämner bara Verizons modell, dvs amerikanska Droid versionerna och en del andra sidor...
Jag har börjat leta efter trevliga lurar. Typ 1000 kr, max 2000. Prio 1 är ljudet. Eller rättare sagt... Jag skiter nästan i allt annat bara de...
Jag ska försöka posta lite intressanta bumpers här till Moto Z (då det är denna jag äger). Just nu verkar det vara dåligt med grejer som inte...
Fixat ny telefon så jag vill bli av med denna. Medföljer snabbladdare. Haft härdat glas på skärmen hela tiden. Smått skavt uppe och nere vid...
Säljes då jag inte har spelat på ett bra tag och inte lär börja igen. Sparsamt använt, mestadels underklockat då mitt syfte var lägsta möjliga...
Antar att vissa börjat få den OTA vid det här laget. Verkar som att 3 gick ut med firmware rätt tidigt denna gången. Annars brukar ju 3 vara lite...
1 Nov 2016: Uppdaterar inte detta längre då jag inte längre har möjlighet att testa filerna innan. Jag är på nya äventyr med en nyare telefon ;-)...
100 plus frakt. Finns i Kalmar. Intel och AMD bracket kan följa med. Socket 2011 stödjs ej vad jag vet. Pasta medföljer. [IMG][IMG] Sent from...
Byttes ut för att matcha tangentbord och mus [emoji3] 150 plus frakt. Finns i Kalmar [IMG] Sent from my Z5 Premium with Tapatalk
Har inte längre behov av denna skärm. Trevlig och snygg som bara den ;-) Packas och skickas tidigast på fredag (3/6). Finns i Kalmar men kan...
Allt eller delar :) Dock processorn och moderkort levereras som ett av fraktskäl. (inget bra embalage för cpu) Betalas med Swish. Vad är det värt...
Säljer ett Asus EAH6670 DC SL/DI/1GD3. Finns i Kalmar. Kan skickas. Typ 100 spänn plus frakt
Säljer en i5-2320 med moderkort (P8H61-M Pro) och 8GB ram (Adata 2x 4GB, EL64C1C1624Z1). Kruxet med detta "monsterpaket" är att något ev är defekt...
Trevligt Installerar strax [IMG] Sent from my Z5 Premium with Tapatalk
Tar upp det här igen. https://swedroid.se/forum/threads/g27-ratt.128287/ . Tråden hann låsas. Tiden blev knapp. Förkylningar, förlovning osv...
Någon som provat ännu?
Har haft ratten liggande länge. Har insett att jag aldrig kommer att använda den igen. Använd ca 2 månader. Utgången garanti. Finns det något...
STX 1 för 300:- och STX 2 (stereo varianten) för 400:-. Säljes pga uppgraderingar. Har samlat damm tillräckligt länge nu. Finns i Kalmar men kan...
Säljes pga uppgradering till tystare datorbygge. 300:-. Finns i Kalmar. 350:- om jag måste skicka på posten.
Jag behöver inte min lilla leksak längre. Min Note 3a har blivit min nya leksak/reserv istället. Senaste tillgängliga Cyanogenmod är installerad...
Oöppnat. Vita. Finns i Kalmar. Då enskilt kvitto inte finns då det är del av ett telefonköp så får ju jag sköta ev garantiärende åt er.
Knappt använd telefon (vit). Köpt hos Telenor (olåst). Förra ägaren slarvade bort original laddaren men en annan Samsung laddare följer med (note...
Knappt använd telefon (vit). Köpt hos Telenor (olåst). Förra ägaren slarvade bort orginal laddaren men en annan Samsung laddare följer med. Kvitto...