Separera namn med ett kommatecken.
Startup cleaner använder jag tycker det fungerar bra och är gratis.
Tack :)
Jag har läst på forum att telefonens hårdvara har stöd för det men inte firmwaren som det är nu :)
Är nu uppe på 17 timmar och 31 minuter och ligger på 67% med nya 3000mAh batteriet, som laddar ur efter sin första laddningscykel. Jag måste säga...
2 dagar kvar till den 15:e! XD Jag funderar dock på att köra JM9 ett tag till tills det kommer ut en stabil 2.2 till XDA som man kan flasha in...
Varför ska du köra voodoo då om du tycker telefonen e rapp med JM9? Jag har dock installerat voodoo 3.0 mod med JM8 kernel på mitt JM9, för att...
Väldigt billigt ned nokiakabel på 24.se http://www.24.se/nokia-videokabel-ca75u-p-4204.aspx?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt
Tack, ska kolla in det :) Är det ditt eget tema på lanucherpro eller vad kör du med för dock?
Snygg lockscreen, aldrig sett förut, vad är det? =) För övrigt snygg dock också!
Ta ett djupt andetag och räkna till tio :) Sedan kan du googla lite eller läsa FAQ's här på swedriodforumet. Lycka till
Där finns bara 1250 och 3000 vad jag ser? Jag beställde mitt 3000 därifrån.
Ok, ja fick för mig det var 1250 orginal. Vore intressant att höra om du upplever nån markant skillnad med nya batteriet. Hittar ingenstans man...
Låter inte helt fel :) Hur mkt mer batteritid får du ut på de där 750mAherna? =)
Omväxling förnöjjer :) [IMG]
Ja tittade på ett liknande förr till min Desire.. nästan trippelt så dyrt dock... Här är en film där de deomnstrerar batteriet:...
Upptäckte ett problem med flash efter jag flashat JM9 och sedan denna moddade Voodoo (3.0 + JM8 kernel). Går jag in på aftonbladet standardsida så...
Man vill ju kunna göra allt som man kan med sin SGS även om man är i skogen en vecka. Med detta batteri och man inte har telefonen påslagen hela...
Var köpte du ditt 2000mAh? Hur mkt tjockare blir telefonen med det då, har du någon bild? Det krävs väl några laddningscykler innan batteriet...
Håller faktiskt med dig, det är värt mycket att slippa känna stressen för att batteriet ska urladdas så fort man använder mobilen, om man vill...
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=786509 Vet inte om det funkar på JPH, står nog i den tråden :)
Ja inte snyggaste lösningen iaf ;P Men jag tycker den är helt ok ändå, om nu batteritiden motsvarar förväntningarna. Man kan ju alltid byta...
Nice. Är du sugen på att köpa? :)
Flashar in denna voodoo variant nu, läste om RFS och det verkar inte vara nåt bra alls och är säker på att JM9 också kommer sega ner sig efter...
Tror inte testmode fungerar länge, men denna guide tror jag gör susen: https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=19024 Ett registryhack som...
Tycker det är ungefär samma kvalite på bakstycket som orginal, glansig hårdplast. Jag har inte tagit av det, bara satt på det, men jag tror det är...
Ja det är sant, ska se om jag står ut med tjockleken till vardags.. Om känslan av låång batteritid överglänser irritationen över tjockleken så...
Nej den förlorar man så vitt jag vet inte när man flashar in ny firmware. Jag installerade en 3-knapps fix innan jag flashade JM9. Vet inte...
Nej på SD-kortet om jag inte minns fel. Finns redan en mapp där som heter Voodoo, och i den skapar du en mapp som heter: disable lagfix När du...
Nu kom mitt 3000mah-batteri med bakstycke från batteryupgrade.se. Men de hade glömt att skicka minneskortet på 8gb som jag också beställde, eller...
Tycker du den e seg? =)
Du måste som jag fattat det disabla voodoo genom att skapa mappen /Voodoo/disable lagfix och sedan boota om för att inte nya romen du flashar ska...
Testade aldrig det, men varför köra med voodoo när det är så lätt att uppgradera till JM9 och det smider så? =)
Vad har du för krav då? =)
Måste ju byta tema när man skaffat JM9 :D Fotot har jag tagit själv för någon dag sedan. [IMG]
Japp, det pajjade wifi och batteritiden. I JM9 behövs ingen lagfix märker jag :)
Ja körde med odin enligt instruktionerna på första sidan.
Ja lade in fix för 3-knapps kombon, funkade utmärkt. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=785201 Orginal JM1 med voodoo kernel. Köpt...
Sant!! :) will doo.
Ja, inget lagg vad jag ser iaf! I princip lika snabb som med voodoo lagfix. Återstår att se om wifi fungerar normalt, vilket det inte gjorde med...