Separera namn med ett kommatecken.
Nej tyvärr. Jag har för många spel och det här har bara legat i sin förpackning sen jag köpte det.
Säljer mitt, i princip ej använda, spel. Nyskick. Fast pris 225kr inkl frakt. Finns i Halmstad.
Kan vara intresserad av din Z5a om priset är rätt. Har du något hum om vilken summa du släpper den för?
Ok [emoji106]
Betalar du frakten också, 25kr, så skickar jag spelet i eftermiddag. Då skickas det redan ikväll och du bör ha det senast fredag eftermiddag.
Vad vill du ge för Batman? Mitt ex är i nyskick och har endast suttit i ps4an 2-3h totalt.
Fick koden direkt och fått bekräftelse på beställningen.
Med icakort.
Spelet är sålt.
Det hade jag gärna gjort, men båda mina barn är sjuka så jag vill inte dra med dem till posten. Jag får tacka nej till ditt bud.
Jag kan tillägga att retrospelbutiken.se betalar 210kr för spelet. Så runt 200kr är mitt lägsta pris. Mvh Johan
Jag är också intresserad av en sådan. Men vad är aptx?
Såld? Annars bjuder jag över.
Lägg ett bud. Men det kostar 515kr hos billigaste återförsäljaren som har det i lager. Mvh Johan
Säljer mitt spel. Bra skick förutom en liten reva i skyddsplasten på konvolutet. Kan skickas mot förskottsbetalning. Referenser finns. Mvh Johan
Harman Kardon Omni 10 hos cdon.se för bara 895kr. Ett kap! Jag köpte två. Närmsta på prisjakt 1399kr....
Tack för tipset, men går ej att köpa varan.
Jag tar tillbaka det där om bättre minneshantering. Den stänger fortfarande ner program i tid och otid. [emoji35]
Ja precis.
Drog hem den nyss. Drygt 80mb. Den ska bla förbättra minneshanteringen vilket den verkar ha gjort. [emoji106] Är det någon mer som fått den? Jag...
Spelet är sålt till selko. Kan rekommendera köparen till andra.
Ok. Om inget högre bud kommer så kan jag skicka spelet i eftermiddag. Givetvis är det i nyskick med manualer och karta över staden.
Ditt bud är noterat. Har du, eller någon annan, koll på vad frakten kostar?
Man får 280kr för det på retrospelbutiken.se.
Spelet är i nyskick och finns i Halmstad. Kan skickas.
Ok va synd.
Jag är intresserad av The Witcher. Bjuder 300kr inkl frakt.
Den tyska är fantastiskt bra. Uppdatera nu!
Ja och dessförinnan stod det "Ships after Sep 30th".
Vem har den i lager?
Det känns inte seriöst. Jag tröttnade och köpte en LG G4 för 3895kr istället. Betydligt dyrare, men var bara att hämta i butik.
Att bara få 1189kr för en Z3c anser jag nästan vara lurendrejeri.
Så man kan lämna in flera gamla telefoner? Hur mycket drar de av per telefon?
Nej. Det var ett erbjudande förra veckan då ett par nya phonehouse butiker öppnade. Den i Halmstad har dock funnits i många år. Jag köpte ingen...
Jag vet faktiskt inte. Köpte min i Halmstad.
Nej plast. Finns inte på nätet. Måste gå till butiken och handla. [ATTACH]
Phonehouse/Elgiganten säljer luren för 3895kr och har gjort så i en dryg vecka. Tjejen fyller år imorgon så jag har köpt en G4 och en Moto X till...
Jag körde nova innan, men har gått tillbaka till tw sen jag fick 5.11. Det är som en ny telefon.
Jag tror det fungerade nu. [emoji1]
Skickade ett pm till dig. Osäker på om det fungerade?