Separera namn med ett kommatecken.
Dax att testa något annat igen. Säljer min BlackBerry priv, telefonen har android + fysiskt tangentbord. Levereras med ladda skydd låda samt...
Söker en note, så kan göra ditt letande lättare genom att köpa den av dig ;)
Tjabba. Vad känner du att du vill ha för den? Skick? Tillbehor? Olåst? Färg?
En sista chansning
Bump
Såld sedan tidigare.
Jaha, då var det kanske dags igen. Söker en galaxy note, 4a eller nyare. Snabb affär uppskattas
Pm
Köpte en Ipad av Johan. Allt gick smidigt och plattan kom fram i tid och i utlovat skick. Kan inget annat än att ge goda betyg till Prelow!
Säg 150kr ink frakt
Har ett garmin vivosmart liggandes! Första generationen. Skärmen lyser dåligt men alarm kan ställas via mobilen. Smidigt och bekvämt armband...
@Timpppa kolla gärna min tråd med samma fråga, jag hittade en igår så dom två som nämns i min tråd finns fortfarande kvar.
Önskar köpa en ipad air, helst idag. Vad har ni?
Har en annan på tråden för 1000kr
OkOK. Kör 1000kr ink frakt.
Chrippe??
Glömt priset?? ;)
Inköpt 2016-04
Vet ej chrippe, dra till med något. Kvitto låda laddare skydd ingår
Ingen?
Tack för svaret. Plattan kan även säljas.
Kan jag kolla upp det åt dig på något vis?
Hm vet Inte riktigt, jag har ett minneskort i nu, dock inte tänkt på din tabke
Android 6.0.1
Kollar när jag kommer hem. Vad har du att erbjuda?
Hejsan. Har en Samsung platta hemma som jag vill byta mot en ipad. Min platta är i bra skick och leverans med laddare låda samt skal/skydd....
Se det som en gratis bump, Klockan är en Classic men armbandet är till den vanliga gears s2? Classic har vanlig sprint till sitt armband, rätta...
Då har jag koll på det, hade tänkt mig någon stans mellan 500-600kr
Okej, prisbild?
Har den xbmc?
Har en extern hdd på 4tb som jag vill kunna använda..
Då min boxee box inte klarar av min nya hdd så behöver jag en ny lösning under tvn. Android box? Htcp? Vad har ni liggandes?
Tja, Jag kan ha en liten lur liggandes.. Återkommer i pm
Söker någon typ av armband! Testat första generationen vivosmart dock failade displayen på den direkt.. Dock gillar jag notifaktioerna via garmins...
Söker fortfarande
Var du intresserad?
Ska du ha den så svara på mitt pm så tar vi resten där
Yes, dock inget som syns.. Knappt på bild
Slår du till nu så skickar jag den imorgon för 800 ink frakt