Separera namn med ett kommatecken.
Beställde en P30 Pro till frugan igår. Hon har en tendens att lyckas tappa sina telefoner när dom är nya så tänkte beställa lite skärmskydd och...
Denna frågan blev ju aktuell igen nu när HBO Nordic ÄNTLIGEN släpper en app till Android TV. Men kräver Android 8.. Men de flesta har inte ens...
Ja, ngn var inne på den teorin oxå..
Fast, dom hade ju till och med testat att täcka över kameran. Så tror inte det
Håller med..då alla inte verkar drabbade. Sen verkar det som om ngn lyckats fixa det med en fabriksåterställning.. Sen var det ngn som testat...
Förmodligen läste du inte allt, det är testat med Face unlock avaktiverat. En av dom som bekräftat problemet i OnePlus tråden hade aldrig...
Nej.. han har testat stänga av allt sådant. Hittade dock en tråd på OnePlus community, så han verkar inte vara ensam Other - [FINGERPRINT]:...
Sökte i detta forum men hittade inget. En polare gick från 6 till 6t. Han var grymt nöjd med 6, men även 6t har fungerat bra. Men idag hade han...
Nope, det var inte det. Han hade aldrig haft minneskort i sin telefon
Ska be honom testa. Tack
Hej! Har en polare som har en SONY f8331 (det är väl XZ) och har grymma problem med Netflix. Han får bara Netflix error -1009 när han försöker...
Kör Nexus 6p, och upplevt samma sak med Swiftkey sedan O. Gick över till GBoard nu, kan säga att det var rätt stor skillnad.. Samt att Gboard har...
Har oxå upplevt att Swiftkey blivit sämre, hängt sig etc.. (kör Nexus 6p) Gick över till GBoard nu, kan säga att det var rätt stor skillnad.....
Dök detta upp för dig direkt? För jag fick igång "group similar faces" Men under sök finns inte People med..? EDIT: Det dök upp sen på kvällen,...
Ahhh, så kan det vara.. Måste kolla upp det
Hej! Har en Moto 360 och nu med 5.1.1 och WiFi så tänkte jag ansluta den till jobbets nät oxå. Men jag har lite problem. På jobbet har vi 3 nåt...
Beskrivningen i blocket annonsen verkar matcha denna rätt bra. (tillverkad för Moto 360 , verktyg ingår i paketet) http://goo.gl/cbiMAZ Lite...
Upplevde samma.. Körde reset igår, men jag vet inte om det blev bättre. Har fått bort lite force close som jag upplevde på vissa appar. Men...
Nämen... det första man blir blind på... Sorry.. skyller på seg morgon :-)
Hmm.. Har inte den stjärnan [IMG]
Hur aktiverar du det då? Det står ju att man aktiverar det med volym knapparna, men det händer inget med dom förutom kontrollerar volymen
Saknat ljudlös utan vibrator.. Anväder det rätt mycket. Samt prioritering som dom sa skulle komma i Lollipop : Slå på prioritetsläge med...
Drog ner uppdateringen nu.. för tidigt att säga om den är bra eller dålig, men det lilla jag använt den diggar jag uppdateringen. Just nu känns...
En snabb fundering.. Inga vetenskapliga tester utförda.. Men härom kvällen fick jag för mig att flytta alla appar, som gick att flytta, till SD...
Min svärfar fick detta felet på sin nu, men jag kommer inte in i recovery.. Är det inte volym ner + power?? Den står bara på Samsung loggan hur...
Då den typ har samma hw som s5 så är det en väldigt kompetent telefon. Men som allt annat Samsung, den är en modell gammal nu (samt en special...
Jo, har både och.. Gjorde det på frugans s3 mini för ett tag sedan, där fungerade det klockrent
Gjorde återställning nu.. Men vet inte om det blev bättre. Den vanliga "morgon surfen" i telefonen brukade knappt märkas på batteriet. Nu är den...
Svarar lite på min egen fråga. Installerade appen JAYS headset control. Verkade som om den ställde till det. Avinstallerade den och då funkade...
Mitt orginal headset slutade funka, så jag köpte mig ett JAYS 5. Men jag har ett problem. Lyssnar jag på Spotify och vill pausa så startas musik...
Som vanligt Återställ verkar vara standard när man uppgradera OS versioner.. Segt Sent from my GT-I9506 using Tapatalk 2
Är det bara jag som tycker att telefonen blir mycket varmare nu med KitKat? Bara jag använder den lite grann så blir den jätte varm, det...
Försten, ngn som har koll på allt som är nytt. Det enda jag vet är Screen mirror till CC. Bättre minnes hantering. Men finns det andra nya...
Första testet hängde telefonen.. Startade om och castade YouTube.. När den körde gick jag in i CC appen och körde 'Cast Screen', funkade perfekt....
Tack så mycket.. Gick ju på några dagar att få det från Moldavien. Hittade även en Wallpaper som var rätt passande [IMG] Sent from my GT-I9506...
Hej. Vet inte om detta är rätt forum, men såg denna klockan för att kolla var ens barn är : www.myfilip.com Samt överfalls larm etc. Tyvärr...
Svarar på min egen fråga. Nine (http://goo.gl/b4tm3H) kunde man ställa in om PIN skulle vara på telefonen eller appen.. smidigt. Gratis i 14...
Har oxå kört Touchdown ett par år.. fungerar bra men är sjukt trött på utseendet på den (kanske ett i-lands problem) Testade Nine precis, och den...
Jupp. Välj antal och klicka "Lägg till". Klicka på "Gå till kassan" under kundvagnen upp till vänster. Klicka på "Nästa" för att gå vidare...
Kan nog hålla med dig där. Kvaliten är bättre.. Men retar mig på ljudet. Vissa låtar vill man ju fläska på så att öronen blöder... men det...