Separera namn med ett kommatecken.
Hej! Kan man läsa gmail på klockan? Outlook fungerar, men får inte till det med min privata gmail.
Känner för att uppgradera min Note10 plus. Så söker en 22 Ultra för ca 10000kr
Någon som har en S Pen till Samsung Note10+ till salu. Tappat bort min, färg spelar ingen större roll.
Hej! Söker efter en fjärrkontroll till min shield. // Henrik
Hej! Har precis skaffar en Note10 Plus. Använder ansiktsupplåsning och telefonen låser upp, men jag måste svepa över skärmen för att komma in i...
Hej Skaffade i veckan en S3 frontier, som ersätter min gamla Sony som jag haft i många år. Undrar om S3 är lika tålig som min gamla klocka,...
Hej! Hämtade ut min 5t alldeles nyss, köpt av en medlem här. Jag tänkte återställa telefonen som min gamla, men de enda alternativen jag fick upp...
Hej tänkte köpa en ny mobil till min dotter nu när hon fyll 18 år, skulle ni rekommendera en S7? // Henrik
Tja! Fungerar appen på era Nexus x5 ?. För mig kraschar den direkt när den startar upp. // Henrik
hej vet någon om man kan byta namn på ett installerat program?
Hej! Finns det något program för att öppna bifogade filer i e-postprogrammet tex. pdf. // Henrik
-------------------------------------------------------------------------------- According to @samsungfirmware at Twitter...
Hej! Har lite problem med min nya telefon. Har skapat grupper i kontakter, men när jag skall skicka ett SMS så hittar jag inte grupperna när...