Separera namn med ett kommatecken.
Går den här att få på svenska?
kolla under /mnt/emmc Där hitta jag mitt externa kort :-)
Tack för tipset. Funkar det med vilken kortläsare som helst? Jag har en som jag fick med en gammal telefon...
Vart kan jag hitta senaste betan på denna rom? Och hur gör ni när ni vill lägga in musik och så vidare på det external_sd kortet? När man ej...
Nej men man har ju all musik och bilder där. Vad är emmc?
Finns det något sätt att komma åt det external_sd kortet från denna rom?
Det e lungt :-) Hur långt tid tog det för er o bota telefonen efter ni kört guiden?
Hittades inget :-( Det e mening med såna här guider att man ska bli sur o irriterad på varför man ej kan sätta ut adressen så man får rät grejer...
Vart tankar ni ner denna rom? Guiden i denna tråd står det ju inte vart jag ska ladda ner det står bara att jag ska ladda ner men kan ju vara bra...
Vad är Hypershell för något?
någon rom som kör android 2.3?
Tablets. Är det något att ha? Och vad rekommenderar ni? Skulle man kunna byta ut bärbara dator mot en så eller vad tycker ni? Har en stationär...
Hur brukar ni göra? När ni gör en rom via Generator vad brukar ni välja då? Vad tycker ni är bäst o välja för o få så snabb mobil som möjligt?...
Är den rom på svenska?
SwiftKey? Funkar det att lägga in epost i ordlista på den? I så fall vart?
Jag ville ha Swype men glömde lägga in det när jag flasha in nya romen i går så kan man på något sätt installera bara den?
Jag har kört det tangentbordet ett tag men jag känner att jag vill ha ett tangentbord men åäö och piltangenter så jag kan flytta markören om så...
T9 med samsungs tangentbord vart man än skriver med tangentbordet går det? för mig funkar det bara när man smsar. ingen T9 nu tex
Det funkade också för mig men bara till det inbyggda kortet .. hitta inga inställningar heller där man kunde välja 32 gb kortet i stället för 8...
Funkar det verkligen så den kan flytta det till mitt 32 gb kort så det ej hamnar på 8 gb interna kortet har pröva det programmet förut o då la den...
urklippshanterare till android finns det? Jag menar så man kan hantera flera upklipp i mobilen? som på enkelt sätt kan byta mellan 2 olika tex?
Finns det något sätt att flytta visa program till sitt externa minneskort? eller hur gör ni? för mitt 8 gb inbyggda minnes kort blir fullt hela...
Finns det något tillbehör som gör att man kan få telefon att läsa av usb minnen i mobilen ?
Vad står BLN stöd för ?
Vad är nytt i den nya versionen av romen? någon vits o lägga in den när man nu kör 9.1.4 ?
Hur gör jag det.. hitta inte någon sån funktion i SGS ?
Tack då förstår jag hur du menar :-)
Hur fixar man det? Går det o göra på något vis? jag har en rootad mobil...
Vad menar du med det? Vad är det för vist o göra något som ej kommer o bli färdigt någon gång?
Det är inte sagt något datum eller så då dena rom kommer o vara körbar för dagligt bruk?
Jo kör jag igång telefonen utan recovery läget så kommer jag åt filerna men poängen med mitt inlägg var att få veta hur man kan på något sätt...
Hur ska jag komma år dropbox via clockworksmod recovery? Går ju inte.
Finns det något sätt att komma åt telefonens interna minne för o lägga in filen som ska flash via clockworksmod recovery? För som jag gör nu är...
Synd ser ju trevligt ut menar 2.3 . Men den som väntar på något gott väntar inte för länge :-)
Finns det någon Android 2.3 rom i dagsläget?
Hur går det med cyanogenmod till galaxy s? Har varit tyst om det ett tag nu.. Någon som vet om det finns en rom av han som funka på våra lurar?
Hej. Jag råkade göra en spots på gowalla som jag råkade skriva fel på. Hur ändrar jag på det i mobilen?
Någon som kan hjälpa mig? Har flash installerat men hjälper inte ändå? :-(
Ja det har jag installerat men verkar ej vilja funka ändå :-(
Varför funkar ingen svt klipp med dena rom? Det kommer ljud en ruttna men ingen bild och efter ett tag kommer det en ruta där det står att klippt...