Separera namn med ett kommatecken.
Grattis! Jah köpte Xiaomi. Provkörde den för första gången imorse .bäldigt nöjd :)
PM, köper den
Vi ska byta, tråden kan låsas
Pm
Finns det några fördelar med att beställa den från Proshop 4300kr istället för Aliexpress?
Skicka Pm om ni säjer Mvh
Säljer en op5 soft gold 6/64 med ett oneplus skal och två spigenskal. Nilkin härdatglas sitter på. Fint skick. Pris 2000 Skicka PM vid intresse....
Pm...jag har en dex liggandes
Någon som vet? Eller borde man slå till blackfriday/mellandag?
Är detta deras senaste robot? Xiaomi Mi RoboRock S50? Eller vad är skillnaden? Jag ser att den nu säöj lite överalt här i...
@claudiopallone
Säljer min s9+ Coral blue i fint skick. Låda och kvitto finns. Pris 5500kr Skicka PM om ni undrar något. Mvh
Funderar på att sälja min samsung s9+ och testa op6t verkar som de flesta är nöjda :)
Ta tillbaka mitt bud
S9+ 4500kr, hur länge är budgivning?
Hej, Vad innebär Project Treble? Tänker på om vi snart kan få in en android vanila på m10p..
Tack
Läst att vissa fått android 9....jag sökte efter nya uppdateringar och fick inte upp android 9??
Vad är de jag har läst om att den stänger av appar lite aggressivt?
Hej, Jag ska få hem min m10p idag. Är det några funktioner jag ska stänga av/på Tex onödiga batterioptimeringar eller liknande som stjälper mer...
Tjena, någon som testat spigen skal till mate 10 pro?
Det är bara dåligt!
Skicka Pm med vad ni har pris
Hej, mobilen har åkt i backen så jag behöver en billigare android lur. Någon som har en op3 op3t liggandes eller annat liknande? Skicka PM med...
Sålde ett spel till honom, 100% GG
Vart bor du?
Bor i Malmö men kan skicka. Säljer inte för det priset.
Hej, säkjer en op6 256gb midnightblack i nyskick. Inte ens en microrepa på den. Använd med skal och skärmskydd sedan dag ett. Sitter även ett...
Android 9 kommer vid nyår eller...?
Kvitto?
Elvir Redzepovic är en bedragare
Läste tillbehör i rubriken, srry
DeX
Det är den som står upp! Tack
Visste inte att der fanns två, kollar upp senare när jag är hemma!
Hej, säljer en oöppnad Samsung Dex Pris: 350kr