Separera namn med ett kommatecken.
Hur länge har du haft mobilen och hur många gånger har du laddat den? Skulle vara intressant att vet av fler som fått bättre batteritid efter ett...
Menar du ta ur batteriet och sedan ladda den? Det har jag gjort. Grejen är att använder jag inte den så drar den ingen ström alls i princip....
Idag har telefonen varit igång i 9 timmar sedan laddning 51% på batteriet efte följande: Röstsamtal 33% 25min Skärm(20% ljusstyrka) 54 min...
Är det bara jag som upplever att telefonen är varm vid högtalarna där man har örat när man pratar? Det är bara just på det stället.
Går det fortare när procenten som är kvar är lägre tex 29%? Hade nämligen det och sedan sköte jag på google videos och kolla lite videos i några...
Gillar inte att bumpa, men har inte haft den 1 vecka än så är det fel blir det doa.
HAr hört/läst av flera att det har blivit skillnad mellan Copter och Zagg, vilken är att föredra? Vilken påverkar skärmen minst?
Har alltid trott att det var en blixt på Arc:en :( Men är det bara en lampa som lyser till lite? För det blir inte ljus i mörka rum direkt :) Ska...
Idag när jag skulle ringa så kom den inte till tut-tonen utan höll sig kvar på "ansluter". Försökte några gånger men det vart samma sak hela...
Telefonen verkar dra extra mycket när man anävnder den för samtal, igår hade jag telefonen igång 27 timmar innan jag behövde ladda den. Dock så...
Köpte mig ett Invisible Sheild, dock gick allt åt skogen med det Så jag tog sprejen som är till Invisibel Sheild och satt på det skydd som följer...
Vart hittar/tar man bort den?
Lördag kväll:Första gången laddade jag in mobil direkt ur förpackningen i datorns usb tills det var 100%(tog väl över timmen), jag lekte väl inte...
1. Laddade ner Android System Info, är det på i fliken Tasks man ser vilka program som är igång? Fattade inte riktigt 2. Det är min första...
1. Laddade ner Android System Info, är det på i fliken Tasks man ser vilka program som är igång? Fattade inte riktigt :( 2. Det är min första...
Köpte mig ett Invisible Sheild, dock gick allt åt skogen med det :) Så jag tog sprejen som är till Invisibel Sheild och satt på det skydd som...
Hur hittar man alla filer som man lagt in tex spel mm? Hittar dem inte i galleri eller någon annanstans :(
Finns det något bra program eller app till det?
La in lite bilder som jag tagit med min vanliga kamera, tänkte lägga en som bakgrundsbild. Men när man trycker på "använd som" så vill den bara...
Har precis packat upp min Arc :) Batteriet stod på ca 50% när jag startade den, har precis satt den på laddning via datorns usb och undrar hur...
Har du fått den informationen från jobbet?:(
Pratade med min kontakt på SE idag och han sa tidigast Maj, Juni var också en risk.
Var det en Sony Ericsson säljare som hade med den eller har ni fått in den på lager?
2.3 ska ju komma till endast X10, ej mini, mini pro och X8. Frågan är hur det kommer bli för de nya modellerna Arc, Neo och Pro? Kommer SE...
Testet säger att Neo inte har GPS program, vad kostar det att köpa?
Kan till och med bli ännu mer framflyttad, pratade med Sony Ericsson idag...
Färgerna på bilderna som är tagna med Arc:en är lite överdrivna, tror faktiskt att Bravia systemet förstör mer än hjälper. Är även rädd för att...
Om man är klantig som mig och räknar med att ha telefonen i tre år, är svaret på den frågan: ja :)
Någon som vet några mer skal silikon/gummi skal till Arc än dessa=...
En LED-belyst LCD ger inte bättre bild, den ger ojämnare svärta och sämre betraktningsvinkel.
http://www.ben.geek.nz/2011/02/2degrees-huawei-ideos-x5-review/
Är det sagt när Defy kommer få en officiell uppdatering till 2.2 eller 2.3? Enda anledningen för mig att inte köpa den är för att jag vill ha...
Det har varit väldigt tyst om denna telefon, finns det några tester?
För en mobil för 2500 kr ser det onekligen bra ut! :) Om några månader kan man lätt hitta denna för under 2000 kr!...
Funderar på en Defy, men har några frågor: 1. Går det att köra flash filmer från olika sidor och inte bara youtube och andra större sidor....
Nu verkar priset vara släppt, undra vad den kommer ligga på i Sverige? http://www.latest-price.com/latest-mobile-phones/huawei-ideos-x5-price/
Nu kommer ju 2.2 uppdateringen, kommer man kunna kolla flash eller är det hopplöst med processorn?
När kommer X5 till Sverige och vad kommer den att kosta? :)
1.Funderar på att köpa en Blade, men undrar om det finns skärmskydd till den? 2.Klarar den av flash, tex yotube, svt play mm? Om inte den...