Separera namn med ett kommatecken.
Sa hon möjligtvis sitt namn? :) Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Fick du bilderna? Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
seriöst?
Vart ute hela dagen! Pma mig ditt telefon nr så mmsar jag över några bilder :) Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Får jag inte rätt bud så ger jag den hellre till min far.. you just got Nexused,
Deal, vill du ha nå bilder så du ser hur nött osv den är? Den är ju vit så den har ju fått sina nötningar, och skärmen har haft skärm skydd så den...
Har en xperia S med ics, med tilläggsförsäkring från mediamarkt som är din för 1300:-, den är vit :) Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Detta är då min, simpelt gillar jag :) Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Och jag fick min Nexus 7 16gb som jag köpt på blocket :) 1400:- är inte illa tycker jag! Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Detta är en intressekoll på min Xperia V, ny i kartong endast startad och testad lite sen återställd, vad skulle ni bjuda för denna? Vid rätt bud...
Alkohol kan ju vara cider/öl och det är ju extremt kladdigt.. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Xperia S, kanske inte är så liten, och den har inte Sd kortplats men den är snabb :) har alla tillbehör som följde med + en tilläggsförsäkring, 1300:-
nu var man med nexus 4 :)
kan släppa den för 2500:- då superdriven ej matar in nå skivor, vet ej om nåt fastnat där eller så, kartong finns ej, ej heller apples tangentbord...
Ger helst inga pengar mellan,
Puff Skickat från min LT26i via Tapatalk 2
Bump Skickat från min LT26i via Tapatalk 2
Tyvärr, till 120:- så kan jag stå för frakten, Skickat från min LT26i via Tapatalk 2
Är det inte micro usb på nexusen? ta då bara en micro usb kabel och prova i tvn, då borde tvn läsa den som en lagringsyta, en det löser inte när...
som rubriken, nexus 7 köpes,
Har ett par Nocs NS200 hörlurar (iphone modellen) funkar dock till android också men då funkar inte höj och sänk osv, utan endast svarsknappen!...
installera en annan launcher och ställ in bakgrundsscrollning av :)
Har ej fått nåt pm! Skickat från min LT26i via Tapatalk 2
Jag var helt supernöjd med V:n jag bytte ju med min mor så, hon tog över min S3a och tog en V på sitt nya abbonemang och gav mig den :) så det var...
nä det är inte jag, bytte min S3a mot en xperia V :) dock pajjade min V efter 4dagar inom jobbet.. ska skicka in den på försäkringen osv, vill ha...
xperia S 32gb?
Jag tror ej iphonen ska vara op låst, annars kan jag låsa upp den om det skulle vara så, använt Halebop i den,
Hej! byter gärna min iMac mot något roligt, eller så får nån lämna ett seriöst bud på den.. den har intel core 2 duo, 200ish gb hdd, 2gb ram, kört...
Vill byta min Xperia S mot någon annan rolig telefon i samma prestandaklass, ej mindre än 4" nån htc one S eller något, Skriv vad ni vill byta mot!
Byta mot en Imac 20" med intel core 2 duo och ca 200gb hårddisk (osäker på storleken) nyinstallerat senaste OS x, intressant? dock inte i göteborg...
Byta mot en Sony Xperia S 32gb med tilläggsförsäkring? eller en Iphone 4 16gb med ny skärm och ny baksida, ej helt omöjligt att lägga en symbolisk...
byta mot en Xperia S 32gb med tilläggsförsäkring?
Tjena, har en Sony Xperia S 32gb med tilläggsförsäkring, så om du pajjar den så får du en sprillans ny, köpt på mediamarkt, alla tillbehör kvar....
Denna guide funkade bra! tack så mycket :)
[IMG] Detta är mitt högkvarter! Provisoriskt skrivbord/stol pga plötslig stationär "dator"
Bara jag som jobbar natt inatt? Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Tja! Vars finns den? Första tjing! Är intresserad, skicka ett mail till [email protected] Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Ja helst vill jag ha en galaxy tab eller pengar, nä inget ps2. Har ett xbox 360 redan :) Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Nä dator har jag en laptop som jag knappt använder :) Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2