Separera namn med ett kommatecken.
Sparkcykeln å 99:- har ''skickats'' med DPD nu och fått spårningsnummer. Bara vänta på att lastbilen tagit fel avfart och fått raketfart till...
Den kommer med stor sannolikhet bli avbruten skulle jag tro. Ingen FBA tyvärr.
Slog till med 100. Undrar om de kommer be mig avbryta [emoji28]
Var det FBA?
@CaptainC sätter reglerna. Vad tycker du?
Samma här med klockorna!
Det betyder att Godzilla har tagit varan från lagret!
Du körde också till ombud? [emoji592]
Allt jag har på den smarta klockan andfive är leverans 17:e mars. Jag minns inte, fanns den i lager när jag beställde eller inte [emoji28] Hur var...
Chilla hit med diskussionerna om Amazon boys&girls. Så vi håller oss på rätt sida :) Amazon/Sverige Fynd & leveransdiskussioner
Men skräp för dig kan vara guld värt för en annan. Men jag håller verkligen med @svenix med om att vi kan ha en egen tråd så vi inte blandar...
Ändrat rubrik nu till Fynd & Leveransdiskussionen så kan vi hjälpas åt att hänvisa de som skrivit om Amazon i "vanliga" diskussionstråden till denna.
Helt rätt. Jag skapade denna tråd för att avlasta er som inte är intresserade. Vi håller oss där :)
Haha, vad talade de in?
Om du gör så kommer du få betala 24 månaders abonnemang också.
Inga diskussioner i den tipstråden...
Det vet vi inte. Men när/om den kommer ska den testas. [emoji298][emoji6]
Inget meddelande här heller. Men vi får se om expressbussen klarar sig utan jordbävningar samt Godzilla i backen. Vi håller tummarna att SSDn är...
Om den får en till status så kanske... [ATTACH]
Snälla, kan ni starta en en ny tråd å diskutera detta? Admin har ju redan sagt till :)
Vilken version av Tapatalk använder ni? Har Android och haft stora problem med notiser, de är fördröjda så in i bomben.
Snygg! Tack för tipset, blev ett par stycken så får vi se vad frugan tycker.
Jag förstår. Har du haft detta konto under en längre tid? Jag var i precis samma sits som dig 2008 med ett hotmail konto. Då fick jag hjälp av...
Hej! Bilder: https://photos.app.goo.gl/TQBHfEU6jkqfketj9 Modell: SM-R760 Klockan samt tillbehör fungerar kanon. Laddarsladd och trådlös...
Å ingen extern e-post som du lagt till antar jag?
Den är löst kan jag tillägga.
Enligt Vimla Status är alla system uppe. Kontakta supporten så de får information om detta, 24 timmar känns inte alls bra.
Japp, det fungerar. Dock 30-40 sekunders fördröjning på sms.
Nere i Örebro, väster.
Peppar peppar ta i trä, så har det fungerat fint för mig senaste tiden bortsett från i natt 5-6 minuter. Kanske bara har flyt. Om det skiter sig...
Funkar det nu?
Vimla ligger nere för mig sen 5 minuter. Örebro. Ser inget på Vimla Status ännu. Någon mer? Edit 1 minut senare: kom tillbaka nu. Kanske var...
Testa detta program för å se vad den egentligen ligger på :) H2testw - Filecroco.
Han avbröt mattan utan kontakt :)
Det var den du länkade till :) 3 cm borde gå bra! Kul om den kommer :)
Jag slog också till på en matta. En rosa en. Wow. Om den skickas är jag dock orolig om Trashy aka Xiaomi S5 Max fungerar särskilt bra eller om...
Ser inte så ljust ut. Det värsta är ju om det händer dig eller någon annan något, då gäller väl inte försäkringar, men om du bortser från det kan...
Hehe, jag förstår precis vad du menar. Jag kan tycka att det är konstigt att man inte kan schemalägga hur många man vill att den ska städa.
Om du schemalägger städningen då? Nu vet jag inte hur länge sumpen tar att städa, men säg 5 minuter så kan du ju göra såhär: Tex: Starta 12.55...
Vad blir frakten på? :)