Separera namn med ett kommatecken.
Du har ju http://androidenheter.se men vet inte hur mycket info som finns där som du vill veta om. Man kan jämföra olika modeller där. Sent...
När jag såg det innan så skulle det släppas i juli.
Mugen power har haft ett ute någon månad. http://www.mugen-power-batteries.com/mugen-power-4500mah-power-case-for-lg-nexus-4.html Sent from...
Det har alltid varit 21 år om man inte tagit det via en skola. Sent from holodeck on Enterprise ncc-1701-E
Jag har jätteliten koll på det, speciellt nu när jag har semester. Jag tycker inte det är ett framtidsjobb. Du kan tjäna mer på mindre tid på...
Lägenhet, fru och fyra barn. 36år ung. Sent from holodeck on Enterprise ncc-1701-E
Troligtvis är det dålig ventilation, hjälper inte att ha fönsterna öppna. Låter bra det.
Gå ner och byt den. Sent from holodeck on Enterprise ncc-1701-E
Händer inte så mycket, sitter vid datorn och storknar av värmen. Sent from holodeck on Enterprise ncc-1701-E
Det är enklare än man tror. bytt display på två iphones.
av fyra nexus enheter i huset har tre fått den.
Köp lego och vänta ett par år så har du minst det dubbla tillbaka oftast.
Okej. :) Det är 1000 epub och pdf. (Tror de är 10000 epud och någon annan filtyp man kan ladda upp. finns mer info på deras sida.)
Det ville inte fungera.
Skulle precis citera ditt andra inlägg som du tog bort. Moon använder dropbox för sync av sista lästa sidan.
Jag mår bra, förutom att det är sista veckan på semestern och att det är för varmt ute. Usch strand... Har inte satt min fot på en strand på...
Barbie Sent from holodeck on Enterprise ncc-1701-E
När du drar ner listan håll länge på den notisen och välj app info. Välj avinstallera. Sent from holodeck on Enterprise ncc-1701-E
Grattis. Nu får du handla på systemet... Sent from holodeck on Enterprise ncc-1701-E
Vänta några månader, kommer en ny då ju.
Plus att dom kör med raka rör, inga ljuddämpare eller rening eller så. Sent from holodeck on Enterprise ncc-1701-E
Nä han körde/kör en flatbed med vanligt gods. Vet faktiskt inte varför han inte fick något i USA. Men tydligen så är det många européer som kör...
Okej. Läste om en chaufför som ville börja köra där över, detta var väl - 05. Han fick inget i staterna men i Canada gick det bra. Han la ut en...
Vet inte vad du jobbar med men. Vi lastbilschaufförer har regler vi måste följa annars riskerar vi böter och det måste vi själva betala. Och dom...
Du vet att man måste ha min 11 timmars dygnsvila enligt arbetstidslagen? Hade jag gjort så så hade jag fått minst 3000Kr i böter vid nästa...
Lego technic, finns en radiostyrd som är cool. Sent from holodeck on Enterprise ncc-1701-E
Det finns en kompromiss ;) Flytta till Canada. Men du måste ta om ditt körkort om du skall köra där över, finns många firmor där som kör mycket på...
Kör för Bring Frigo Åkeri. Vad menar du?
Det jobbigaste med att ha semester från jobb är att man inte har semester från hemmet, Jag vill tillbaka till jobb igen så jag får semester.
Bättre att stanna i Svedala :-P Sent from holodeck on Enterprise ncc-1701-E
Enda gången som jag ser att det är något fjanteri på gång är när bussarna har fula flaggor på sig. Ser att jag inte bryr mig om sånt va? :-D...
Orkar inte spela så mycket.
Välkommen ner till Danmark. :) Har inte varit så mycket inne på SD, har semester och då Jobbar man så mycket. Längtar tills jag börjar jobb igen,...
Dem tre sista presenterades på hösten. Den första Nexus one presenterades på våren. och tror att nexus s presenterades hösten samma år 2010....
Det jag menar är att du kommer åt dina filer, dropbox raderar inte dina filer. Vet inte om dem har någon tidsbegränsad på hur länge efter. Sent...
Det enda som kommer hända är att du inte kommer kunna ladda upp mer till din dropbox. Vill du ha mer utrymme så finns alltid mega. :D
Var bara försiktig, annars hamnar du där jag är. har precis så det räcker för maten vi äter. Japp ;) Andra namn är måsar, 08. Hörde det...
99 inte helt hundra ;) alltså Stockholm. Har du pengar över så kör på det, det är en bra liten rackare.
Tycker att alla stationer i centrala delarna av 99 är fina. Sent from holodeck on Enterprise ncc-1701-E
Precis, har inte varit på stranden detta århundrade heller.