Separera namn med ett kommatecken.
vad menas med cyanogen mod? snabbar det upp nallen eller? när tror man att den rullar ut?
Ännu en bugg funnen, ni kan testa den själva. Med strömkontroll widgeten kan ni ställa om display styrkan till låg, auto och max. Utan att...
Om jag får fråga, vad kommer nexus one drivrutinerna att tillföra x10:an? Kommer den att gå sjukt mycket snabbare eller bara lite?
Har du provat att återställa till 1.6 med x10 flasher? Vet inte exakt hur man gör men vet att någon lyckades här på forumet...
Har också problem med att ansluta till min router. Den är säkrad med wpa2
Hittade precis myphoneexplorer och installerar för fullt! Tack ska du ha! Du har hjälpt mig massvis idag, trevligt att finna hjälp väldigt fort...
Jaså, attans också... Jag som inte vågar ännu :( Finns inget program på market?
Får man fråga vilket program du använder för att göra skärmdumpar?
Hej allesammans, Tänkte på att det kan vara jobbigt och svårt att hitta information om hur utvecklingen går vad gäller MT och hackningen av...
Kan man överklocka processorn med setCPU eller är det bara att underklocka den? Gäller garantin om processorn blir friterad, förutsatt...
HAHAHA, tänkte faktiskt på att det skulle bli sjukt irriterande men saken är den att jag inte hittade några spoiler taggar och var för lat för att...
Tackar!
Frågor: 1. Vad skiljer shell root från vanlig root? 2. Vad kan hända om man tar bort de inbyggda appsen (snabbhets mässigt och mjukvarumässigt)?
Jajaja, jag vet att det tagits upp tusen gånger. Lets make it 1001 gånger :D Jag har några frågor och funderingar kring root och skulle vilja...
Stort tack. Återstår att se om man är tillräckligt modig att leka med nallen. Gjort det med mina gamla (SE P1 & SE X1).
Stort tack.
Någon som kan besvara följande två frågor? 1. Vad är dLna (som det diskuteras om ovan)? 2. Vart någonstans kan man följa diskussionen om...
Bra initiativ! Ska försöka mig på detta men har först några frågor. Förlåt mig, jag vet att detta är fel tråd men hoppas ändå få svar av någon...
Håller med... Sjukt jobbigt att konfigurera skiten efteråt. Men testa att säkerhetskopiera systemet med hjälp av applikationen i telefonen och...
Saken är den att jag kan ansluta till min router som ligger på nedre våningen... Jag kan ansluta med min iTouch till båda routrarna så mycket...
Skit också... Hittat ytterligare en bugg, nu med WiFi. Problemet existerade redan i 1.6 men fungerade inte helt och hållet då. När jag...
Ny bugg funnen Upptäcktes efter att jag anslöt min usb sladd till datorn och den låg i viloskärmen under ett längre tag... Samtliga widgets...
Skulle man inte kunna gå tillbaka nu om man vill? Hur som haver skulle jag verkligen inte gå tillbaka till 1.6 nu... Shit vilken skillnad!
Jag har enbart märkt av market problem men det påstås ju vara ett server fel och inte med telefonen... Jätte nöjd hittills, nu kan man ju dessutom...
Hej, En fråga som inte har med hur man rootar per se, utan om hur man laddar ner applikationer som t.ex. setCpu etc. till en rootad Cheers
Jag lider fortfarande av problem, dock rullar installationen på om jag väljer en i taget... GÅR SEGT KAN JAG SÄGA!
Okej, har inte följt den diskussionen. Blir det fixat inom en snar framtid må tro?
Hej allesammans. Tänkte att vi här skriver om problem och buggar med den nya firmwaren. Jag börjar med att rapportera om android market...
2.1 i nallen Lycka till ni andra
Söker ni efter ny uppdatering via telefonen får ni upp att det finns en ny och att du måste använda en dator för att installera
Den är så vacker... :D:D Överlycklig
2.1 är ute.... ALLESAMMNS, ANVÄND PC COMPANION
Snälla pma mig inloggningsuppgifterna... Dela med er av den underbara uppdateringen :(
Någon som snälla kan låna ut en seus pro användare åt mig? Please, jag lovar att inte förstöra eller ändra något. Jag vill bara ha uppdateringen
dela med dig lösen? eftersom det inte är ditt riktiga företags konto sprlar det väl ingen roll för dig
Jackass... Du fick ett väldigt bra svar från killen. Chilla nu, ta en bira och håll käften...
troligen inte
Positivt med att jag återställde mobilen är att jag nu kan logga in på min router uppe :) Tidigare fungerade det inte :D Yeeey!
Jag har installerat, i slutfasen nu... återkommer med besked... EDIT: 1.6 fortfarande...
How about om filen seus laddar ner ligger på 148.6 mb?