Separera namn med ett kommatecken.
Var och kände på Nexus 6 och första gången jag sett den irl. Bara jag som tycker den är ful på riktigt? Jag har bara sett bilder på den och...
Hej. Vad jag kunde hitta så var det bara gamla trådar om Chromebook. Jag undrar lite över detta konceptet. Jag funderar på att skaffa en till...
Men men men.... Nu blir man ännu mer sugen.. Sånt får du inte berätta! [emoji13] Tyvärr, inte just NU. Har svårt att bestämma mig. Dels OM jag...
Det är rätt bra! Tack!
Om man bumbar denna tråden lite, finns det några vettiga tillbehör till Alphan?
Fortfarande lika nöjd med mobilen? Tycker sensorn på baksidan lockar mig som bara den.
Menar du om jag är nöjd med min Nexus? Den är jag sjukt nöjd med fast hårdvaran inte är som jag vill. Framförallt batteriet.
Det var rätt bra, men hur mkt är skärmtiden?
Hej på er. Sitter idag med Nexus 5, men Alpha lockar mig otroligt mycket för sitt fina utseende. Mitt batteri håller inte en dag och Alphan har...
Tack för svar! *edit Hittade batteri-tråden
Lånar tråden lite. Jag försöke skriva i ROM-delen för Alpha men inget svar. Det jag undrar över, om jag rootar en Samsung, kan du bli lika rapp...
Om du läser tidigare i tråden så är det ett par som säger att det bygger ut telefonen alldeles för mkt. Samt att den blir hal (har jag för mig)....
Minns jag rätt köpte jag den på deras hemsida. Gav bort den efter 2 dagar. Gillade det inte alls..
Jag lånar tråden lite och hoppas på svar. Om man köper Alpha, en sådan snygging, kan jag få den att bli som en Nexus? Lika snabb och så?
Det finns ingen efterfrågan av 2 centimeters skärmar, därför hade det nog garanterat fått kritik. Men idag är det många som efterfrågar om större...
[MEDIA] :P
Som alla Apple-köpare.. *fniss* :P;)
Gillar bakgrundsbilden. :)
Vet du om den finns hemma i butik så man får känna på den?
Inga konstigheter här.
Jaja ge er nu. ;) Sån jävla tur att alla gillar olika! Jag frågade i annan tråd men inget svar, ni som har fått telefonerna: hur är materialet...
Menade du denna tråden? https://swedroid.se/forum/threads/vilken-faerg-vaeljer-du.116292/ Hittar ingen bekräftelse på hur det är. Så därför...
Skulle inte du kunna lägga upp bild hur det ser ut irl?
Fanns det någon skillnad på materialet på de olika färgerna? Älskar materialet som sitter på min svarta N5:a och hoppas på ngt liknade på N6:an.
System: 572 MB Apps: 406 MB Uptime: 43h25m Hur märker jag att RAM är för mycket? Jag märker inte av ngt att telefonen är ngt slöare.
Hur hittar jag detta?
Detta diskuteras i forumet Nexus 6. Swish funkar inte med 5.0.1
Oj oj oj.. Jag tror jag skaffar mig en Nexus 6 utan batteri. [emoji13]
Någon som vet om det är nån butik som har N6:an hemma så man kan få klämma lite på den? Bor en halvtimme utanför Göteborg så är inte så sugen att...
Så det bästa är att ha telefonen på laddning när den inte används? Typ om jag sitter vid datorn hela dagen så ska mobilen ligga på laddning?
Dom är smarta! Slipper alla de slutkunderna som ska klaga över något..
Så då törs jag inte använda trådlösa laddare?
Lärde mig för nån månad sen att om jag vill ha olika signaler så går man in på respektive app, t.ex gå in i Hangouts-inställningarna och välj...
Det var snyggt!
Det är bra, var positiv! :)
Åh vad sugen jag är på den nu! Är den så ömtålig som man sett på drop-test? Har bara sett ett klipp, men fick mig nästan att gråta. :P Men känns...
Jag tycker att min batteritid har blivit bättre sen jag bestämde mig att inte stänga ner apparna hela tiden. När jag är klar med det jag nu har...
Gillar oxå Freddy! :D
Stänger ni ner apparna efter er när inte ska använda mobilen mer? Vad är nackdelen att låta alla vara igång?
Hehe.. De va ju kul! :D