Separera namn med ett kommatecken.
Är sedan igår klar med min första app och har lagt upp den på marketen! Trigger Frenzy Paintball This game is developed for paintballers but can...
Vad var det som käkade batteriet då? För jag antar att du har följt rekommendationerna du har fått och installerat spareparts?
Nej det ska självklart gå bra att titta på den. Vad blir det för fel?
BDB Droid var iofs inte originellt alls. Bara jag som är trött på att alla program som finns på android market ska sluta med droid?
Hade på den några dagar, fungerade ok om man lät fingret gå hyfast lätt över skyddet. Tröck man för mycket så blev friktionen mycket högre än...
Tror att du missuppfattat allting Azoo, länken är till ett rykte om att froyo kommer till just htc desire den 23 juni. Själv väljer jag att inte...
När man laddat ner en app och den håller på att installeras laggar det operativet väldigt mycket och ibland låser sig helt. Är det kanske detta du...
Kan inte tänka mig att det är löst på ett så dåligt sätt. Lite sökresultat:...
http://developer.android.com/guide/developing/eclipse-adt.html
[IMG] och sedan använder de android market för att kontrollera svenskar...
Herregud vad håller du på med? Tror du att de inte vill att vi svenskar ska få tillgång till betalapps? Det var väl nå krångel med banker och hur...
Har samma bok som drayon och jag är nöjd med den. Dock behöver du mer erfarenhet än att bara kunna programmering A. Skulle rekommendera A,B och C...
Hittar inte detta erbjudande... vad jag kan se: Priser SEK (inkl. moms) Mobilsurf 1 Mbit/s 69,00 kr/mån Mobilsurf...
Fick skärmskyddet med när jag köpte min mobil, satte på den idag. Tänkte göra en liten review när jag har haft den ett par dagar. Just nu kan jag...
De kan förstöra för dig genom att flytta alla pengar från ena. Folk kan förstöra för skoj skull, behövs inte att de har någon användning av det.
My bad :) Vet inte vad jag tänkte riktigt.
De två rekommenderade böckerna skiljer sig ju ganska mycket åt. Pers är för helt gröna nybörjare och går alltså bara igenom grunderna. Den är...
Vet ingenting om boken men den är säkert bra. Tyvärr finns det ju ingen bok som lär ut en nybörjare det som behövs inom java för att börja med...
Med inga förkunskaper, menar du inga som helst inom programmering? Isf kan du nog börja med att lära dig lite vanlig java. Annars har jag samlat...
Har inte hört något förutom det vanliga låga brummande ljudet som kommer när man kopplar in hörlurarna till telefon eller dator. Testat att...
Låt denna köras på telefonen i några timmar så kanske det fixar sig. Varning för en jäkla massa blinkande......
Såg nu att ts skrivit datorn, men det är nog lite fel forum. Har ingenting med desire att göra.
Går dessa att köra på desire?
Skulle intressant att veta vad du använder för apps, har du något som synkar eller dyl.? Själv kommer jag inte i närheten av den där batteritiden.
Värd bump.
Gjorde en hard reset igår, batteritiden blev mycket bättre. Håll in volym upp när ni bootar för att göra det.
HTC Desire 12529.2ms +/- 1.5%
Blir så trött på folk som inte förstår att man ska lämna tillbaka saker man hittar...
Den har uppdaterats precis som den ska för mig. Imorse vid 10 blev den packad och nu har den blivit postad. De packar ju inte alla samtidigt och...
Vad är det de inte har uppdaterat i tid?
Av vad jag har läst i den här tråden, Elgigantens markbutik.
Har läst en massa dålig saker som om CDON nu, kan inte hålla med om mycket. Tycker att de ger svar på de frågor man ställer(om man inte ställer...
CDON Dellevererad, HTC Desire är packad. Beställde 5/3
Ang. CDON Jag tror att de har börjat packa samtliga ordrar som blivit beställda. Eftersom de räknar med att få iväg samtliga idag bryr de sig...
Varför inte det? Låter som en bra idé tycker jag. Har varken bdb eller android telefon än men fint jobb med appen :) Hoppas att BDBs officiella...
Ubuntu om man inte ska spela. Skumt att android inte var med på denna lista, det är ju trotts allt ett androidforum.
Har du sökt på denna fråga?
Från början sa butikerna ett alldeles för tidigt datum, vilket vi alla förstod eftersom HTC sa mitten av april. Sedan fick leverantörerna ett...
katshing har ändrat sitt leverans datum till 19e
Finns några tutorials där man gör hela fungerande app i länksamlingen: https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=7662