Separera namn med ett kommatecken.
Fick den till exynos också.
Dåliga produktbilder. Har du några egna du kan bidra med? :)
Spontant skulle jag vilja svara nej på den frågan. Märker ingen skillnad alls.
Sålde en Samsung Galaxy S10+. Snabb affär och trevlig kontakt. Gör gärna affär igen någon gång i framtiden. Rekommenderas.
Apropå diskussionen angående fingeravtrycksläsaren tänkte jag tillägga att det är en jäkla skillnad på snabbhet beroende på hur man gör. Om man...
ursäkta lite offtopic men hur har du lyckats få in googlefonten som systemfont? Eller är det inte den?
En till fördel är att den har samma utseende iom one ui.
Jag är otroligt nöjd med min exynos. Har bra batteritid och inget lagg. Går man efter testerna man sett här ska snapdragon vara bättre. Frågan är...
Inget lagg här än heller. Tycker att Samsung har skärpt till sig rejält sen de skrotade touchwiz och ersatte med one ui. Är dock orolig att...
Hela dagen på 4G. Mestadels i hemmet förutom en liten promenad med hunden. Surf, video, och ljudbokslyssning. [ATTACH]
Min första note så jag tackar för videon. Många värdefulla nyheter för min del.
Jag monterade det på min note plus igår och det gick jättebra. Har inga problem med fingeravtryck än så länge. Men man måste registrera nya efter...
Vet inte riktig var masten står men jag brukar ofta ha ett eller två streck (av fem) på täckningsstapeln. Kanske är bättre att låta telefonen stå...
Är överraskad över att det inte verkar dra så mycket batteri. 100% 4G än så länge och fortsätter trenden så får jag ca 8h SOT. Lite surf, lite...
One ui ikoner och launcher. Räcker för mig.
Haha, blir mycket film nu eftersom jag fått en förkylning och är hemma från jobbet (jobb telefon på sim2 avstängd). Har en Samsung watch kopplad....
Fick över 10h skärmtid idag också. Endast wifi. I morgon skall jag utföra ett ytterst ovetenskapligt test och endast köra mobildata utan Wifi.
Såld!
4G är nog boven i detta fall. Ska köra på så här idag för att i morgon slå av Wifi och streama video över mobilanslutningen i stället
Japp exynos.
Kör en till liten test idag då jag är hemma med förkylning. Tog telefonen ur laddaren med 100% batteri kl 7 i morse. Endast wifi hela tiden....
Nej det är inget fel. Angående Youtube har spelaren befunnit sig i dropdownmenyn en hel del. Har nog bara kollat ett par timmar Youtube. 6h...
Från laddaren tidigt i morse då stod den på 100%. Men bara på Wifi som sagt.
Nytt rekord. Iofs endast på Wifi idag. Note 10+ med exynos. 22% kvar så det blir kanske en timme till skärmtid innan läggdags.
Den finns i Sandviken, Gästrikland
S10+ 8/128GB Prism Black i toppskick säljes. Komplett i kartong med alla originaltillbehör samt kvitto från Telia köpt i Juli. Följer med gör:...
Jag tycker att min batteritid på Note 10+ exynos är helt okej och framför allt så blir den bättre och bättre. Idag har den endast dragit 2% i...
Känns som det blir bättre och bättre för mig. Detta efter en vanlig dag på jobbet. Telefon: Note 10+ med Exynos Operatör: Telia Wifi: ca 20%...
Har en Note 10+ som jag köpte ett original svart silikonskal till. Det har i stort sett används från början men nu när jag plockar av det och gör...
Varken bra eller dåligt tycker jag. Dubbla sim, nästan hela utan Wifi. Inte så lång skärmtid men har lyssnat på ljudbok i 2.5h. För min del har...
Rätt hyggligt tycker jag. Ungefär 50-50 på Wifi och 4G
Bara sikta och skjut men kameran levererar. Ingen manuell efterbehandling.
Hur sjutton har man klarat sig utan pennan tidigare?
Tar man upp telefonen med vänster hand hamnar tummen på påknappen automatiskt. Bara att trycka till så tar ansiktsigenkänningen en förbi...
Note 10+ 512, svart
Tror att det antingen är Spigen eller Nillkin som har liknande skal i avseende på tjocklek och att det endast greppar telefonens långsidor, men...
Bästa vore egentligen att jämföra bilder i raw-format, d.v.s. helt utan den automatiska bildbehandlingen som alla telefoner har en individuell...
Fick varken sms eller mail utan beställningen hoppade från packas till skickas. Då fick man även en länk på statussidan som gick till postens...
Samsung skickar en svart 512 note 10+ från onlineshoppen nu. Lade beställningen 19/8. Frågan är om den hinner komma till utlämningsstället innan...
Är det bara whitestone dome som gäller? Finns ett liknande som heter mocolo på phonelife. Någon som provat det?