Separera namn med ett kommatecken.
Bara komma! Finns i södra Stockholm /R
Bra skick med medföljande strömkabel. Riktigt bra ljud och smidigt att ha med sig med sitt inbyggda batteri. [IMG] Pris: 750kr /R
Tack för snabbt svar! Ok blir lite bökigt, såg att den inte hade nätverksstöd heller. Tack ändå! mvh Robin
Intresserad av Yamaha stärkaren beroende på var du finns dvs. /R
Försöker sätta mig in i detta men dumpade alla pengar i Avanza Zero och månadsspar ca 3k där också. Sparar långsiktigt dvs detta är pengar jag...
Precis så! Keep it real. /R
Jo precis man eller jag såg det som en "quickfix" Gäller att hitta något mer hållbart. Väger man och räknar kalorier några veckor kan man det...
Prövat LCHF funkade bra. Gick ned ca 13kg på en månad. Dock är man tillbaka snabbt. Mitt tips är att räkna kalorier och under några veckor väga...
Jag är också född 81 och tränar 5 gng i veckan 184cm/83kg och ser inte vad som kan tänkas vara problemet. Ända svåra jag märkt är att kosten blir...
Mine?
En riktig klassiker som jag lyssnat igenom ett gäng gånger. Från tiden då trancen var som bäst,. Lets make trance great again! [MEDIA] View:...
OK! Tack för svaret. Mvh Robin
Bjuder 300kr! Min har precis pajjat. /R
Haft många problem med SDkort tidigare. Samma som dig och att det inte hittats alls. Har då gjort enligt denna guide och det har alltid funkat...
Undrar fortfarande /R
Hej! Ute efter spel och Kinect enheten till Xbox One. Spel jag är sugen på förutom Kinect spel är GTA 5 Forza Horizon Forza 6 MVh
Vad är det för märke på usb-c kablarna? /R
Hur länge har du haft den? Hittade den nu också och verkar prisvärd. /R
Dock? Rosa är min favvo :) Tack!
Har du länk? Kollar gearbest och finns hur många V7 som helst :) Dvs länk till den man ska ha. /R
Skoj! Min Z3 funkade i några veckor sen fick jag bara "Felaktigt USB" eller liknande på enheten på min GTE. Möjlighet att länka till filen du...
Försöker här. Chassi sökes ska passa formfaktorn m-atx. Hämtar i Stockholm /R
För mig tog det 6 dagar innan de skickade den. /R
Hej! Försöka kan man alltid göra. Just nu är det kö på telefonen och den blir nog med största sannolikhet hämtad ikväll. Vänlig hälsning
Ok tack för infon! /R
Bara komma! Skickar pm
Doogee Y6 Max 3gb ram 32gb minne dubbla simkortsplatser. Finns i Stockholm för 1100kr i nyskick! /R
Inget alls på gb iaf. Kränger min nu, nya lurar hägrar! Mvh
Hej! Mycket gott skick bara använd med fodral och plasskydd. Betalar du frakten så kör vi. Pm vid intresse
Säljes i riktigt bra skick. 3gb ram 32gb minne. Komplett i kartong etc. Läs mer om denna telefon som är galet mycket för pengarna...
Testat batteriet en del. Haft i gång telefonen sedan tisdag kl 0530 och har nu 5% kvar. Kört telefonen som vanligt med auto ljusstyrka och spelat...
Hej! Jag stoppade i simkort och minneskort och kör min stock. Dock på engelska som alltid då det är enklare att felsöka. Funkar utmärkt för mig! /R
Jag själv tycker originalfodralet som medföljer funkar utmärkt. Smidigt med flärparna för 2,3mm och usb samt det bygger inte så mycket. Tror ett...
OK det förklarar saken. Tack för svaret. /R
Hallå! Haft min Doogee Y6 Max i några dagar nu och är över lag mycket nöjd. Ända problemen som jag upplever det som är med designen. Knapparna...
Hallå! Fått min nu, men känner mig oklar med hur man sätter i minneskort samt simkort. Är det likt fölande video dvs med alla stiften/polerna...
Kom till posten kl 1620 kom hem kl 18. Letandes ca 100min Stjärnorna har lyckats slarva bort mitt paket de få timmar de haft det på hyllan....
Tack! Ser dock ut som adapter medföljer på unboxning. Vågar man använda? /R
Hittar olika info på olika siter. Har den nano eller microsim? /Robin
Du har pm!