Separera namn med ett kommatecken.
skicka ansökan ingame menar du då?
är ändå lite sugen på Huawei routern :) kollat lite tester osv och den sägs vara en av de snabbaste där är. enormt plus för min del är att den...
jo men där behöver man sen ett 3g modem extra, vad för modem / sticka ska man då köpa?
mm såg den modellen innan med. verkar schysst som fan. men som du säger väldigt dyr... frågan är ifall man stoppar i sim kortet i den? fast...
tack, men är nog ute efter något mer stationärt, med stöd för antenner osv :)
jag ska börja jobba på annan ort ett par månader. så funderar på att säga upp mitt bredband och ist skaffa ett tvilling kort till mitt telenor...
Finns det plats för två spelare? Jag. spelat 6 dagar tror jag det är nu. lvl 22. 905 troféer. (nötat en del ja.) men är ganska bra på sådana här...
exp9 finns att hämta hem. CHANGELOG SINCE EXP8 Updated to linux 3.4.77 Updated cm kernel source - Revert "h: fix double suspend/resume issue" -...
v34 ute :)
Finns det plats till två spelare? mig. började spela för 4 dagar sedan. lvl 19, 639 troféer. väldigt påläst på strategierna ;) och min svåger....
här är inställningar för att "maximera" batteritiden :) enligt folk på XDA så verkar det som att frysningarna och rebootsen är fixade med :) +...
v33 finns nu :)
Kernel exp8 finns nu att hämta hem
ska kolla upp det sen
hmmm...... såg att detta fungerar på Nexus 7 i alla fall. att skriva "launcher.force_enable_rotation=true" i build.prop. testade det precis,...
finns det någon mod så man kan köra startskärmen i landscape mode? (typ som på en tablet) :) hade varit kul att testa :)
samma här :) fungerar kanon EDIT: raden du ska ända är: ro.sf.lcd_density= build.prop ligger i /system kör du Cm filhanterare så måste man gå in...
lol :p
kör 320 dpi nu. shit va allt är litet. kan inte bestämma mig ifall det är bra eller jobbigt :cool:
Hur gör du för att ändra dpi, hade velat testa :)
vill egentligen inte börja om från början med återställa backups med mera. men min Teamsek rom har börjat hänga sig mer och mer. man kanske borde...
Kernel v3 och v4 finns nu att hämta hem. v4 Innehåll: [SPOILER] The following can be controlled via trickster app (or maybe other apps...
masze här har du en tråd om det. https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=105088
även jag har fått black screen ett par gånger, både under laddning (så alarmen inte ringde på morgonen) och en gång då jag tog upp telefoner ur...
teamsek har släppt en costum kernel, någon som vet vad den gör? - kan typ inget om kernels...
från Tony's G+ (en av devsen till officiella CM. Tony Layher Snart så! :D
v28 ute!
Teamsek Twitt
v27.1 finns nu att hämta *dirty flash, ingen wipe behövs. ny funktion! nu kan man ställa in kameran att lagra på Sd kortet :) Tweet från Teamsek...
har fortfarande problem med att ljudet ibland ballar ur och börjar spraka. hoppas han fixar det snart. upplever att ponglenis build var/är...
. +1
http://review.cyanogenmod.org/#/q/status:merged+samsung,n,z där kan man se Fixarna som Cm teamet släppet. som senare används utav andra devs. ex...
v26.2 - upplever ni med att ljudet kan bli sjukt brusit om man lyssnar ex spotify eller kollar youtube?
jag flashade precis in min utan att wipa något alls, bara install zip i CWM, fungerade felfritt
tror inte det, men han hänger en del på det här forumet. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2588892 (uppmärksamma att det inte är...
nu är morgondagens build släppt ;) 20140103 :)
ingen aning faktiskt, skulle dock tro att den ligger och stör hela tiden (men vet somsagt inte)
är en ljudbugg som drar batteriet. de officiella Cm devsen håller på att lösa det.
så nu kör jag med den här romen.. ska bli intressant och se hur de utvecklas under de närmaste dagarna. vet att CM gänget håller på att fixa en...
såg precis att samma sak gäller ponglenis Rom. cpun var satt på 1728 - 2265 åtgärdat nu.. 300-1728 via "SetCpu"