Separera namn med ett kommatecken.
Har dom annan info eller hittar dom bara på? :money:
Återförsäljarna har ju otrolig dålig koll så jag litar inte ett dugg på vad dom säger i nuläget. Dom verkar inte hå nån direktkontakt med Samsung...
Funderar själv på det. Just nu känns 8500:- lite väl för allt krångel. Har en ersättningstelefon som är helt värdelös så man har ju lite halvt...
Har du hört när isf? Oktober ut känns som smärtgränsen.
Ojoj, inte alls bra.
Nä det vore såklart konstigt. Men i denna soppa så förvånar mig inget längre.
Blir det ytterligare förseningar blir jag fan galen.
Ja det känns jävligt märkligt. Min sambo bokade den nån vecka innan mig dessutom och hon har också 2 November.
Shit! Bokade min via EG 15/8 och har fått datumet 2/11 :ehm:
Stört. Aja, alltid nått man ska störa sig på.
Har folk fått den uppdateringen än? Kommer man kunna ändra färgen till nått annat än grön sen?
Vilket hån!
Här sitter vi och väntar på Note 7 och så finns det såna som gör såna här idiotiska tester [MEDIA]
Haha, det är ändå helt sjukt. Hur får dom jobben? Tycker dom flesta har betydligt sämre koll på allting än vad man själv har. Och företagen måste...
Rent spontant känns ju piratladdare eller mer okända märken som en big NO NO när det gäller Note7 och även andra telefoner. Men som vanligt,...
Jag förstår inte prissättningen här alls. Vad är det dom ska packa in i luren för att motivera detta? Snapdragon 821 är ju inte direkt...
Jo exakt. Men ändå. Får ju världen att tro att Note7 brinner hela tiden typ.
Nått nytt hela tiden: http://www.androidauthority.com/exploding-galaxy-note-7-china-717078/
Hur kan du vara det?
Elgiganten kör med 2:a November dom... [emoji19]
Gött att Note 7 har bättre kamera [emoji108]
Vilket strul......
Såklart. Det fattar väl vem som helst. Dock tror jag inte alla köper det resonemanget ändå.
Tycker det inte ska spela någon roll. Vi vill ju ha dom lika mkt. Samsung får nog kompensera deras kunder om dom inte ska tappa bra många av dom.
Det håller jag med om.
Tålamodet börjar ta slut. Google ska presentera sina nya mobiler 4 :e Oktober sen sägs dom släppas 20:e. Vi får väl se då. Kommer behålla min...
Är Google smarta så försöker dom få ut mobilerna snabbt efter presentationen. Tror dom kan ha chans att fånga en ganske stor skara som tänkt köpa...
Låter saftigt för en Googlemobil men samtidigt så kanske det är sjukt bra specs då isf? Nu har man ju vant sig med en prislapp på 8500:- också. VR...
Hoppas på att Google släpper ett riktigt monster nu snart så man kan köra på den istället. Säkert billigare också.
Har inte Simple text väder och tid?
Jäkla tomtar alltså. Har inte tid att sitta i telefonkö hela kvällen heller.
Jaså? Det svaret fick inte jag utan det kunde inte Tele2 göra (flytta fram) jag var tvungen att höra med Elgiganten. Han försökte med "men då har...
Vet någon vad Elgiganten säger om att kunder ska börja betala för Note 7 när man inte ens har fått den och inte heller kommer få den på två...
Samma här tror jag. Tålamodet börjar tryta.. 500:- i presentkort ger jag inte mkt för.
Kan hända att Google hinner få ut sina mobiler innan alltså? Hm...
Känns som det. Det är ändå 8500:- vi ska punga ut för en två-tre månader gammal mobil med världens sämsta rykte.
2 November för mig. Fy fan. Man kan ju inte börja betala för en mobil man inte fått?! Måste ringa Tele2 och Elgiganten idag.
Nä eller hur.
Nä räkningen fick jag[emoji37]
Fick min från Tele 2 idag. Köpt hos Elgiganten. Ska ringa och säga upp abonnemanget imorgon.