Separera namn med ett kommatecken.
Oneplus 1, i princip nyskick nästan förutom lite skrap på ramem samt dbrand på baksidan. Tänkte 800 ish? Bara pma om det är intressant :innocent:
2600 inklusive frakt
Var finns du? :innocent:
2400 inklusive frakt
2200!
Mitt bud står kvar då :innocent:
Budar 2000, vad ingår?
Budar 2000 om man kan se på lite bilder!
Köpte pixel utav @silverfang, inga bekymmer alls och postade väldigt fort. Rekommenderas varmt!
Budar 800 för airpods
Dåså, enklast är att ta den till Apple, förklara läget och jag är rätt säker på att det slutar bra. Slipper man all huvudvärk och väntetid med...
Kan man inte gå direkt till Apple? Jag tar alltid mina Apple prylar direkt till Apple eller måste man gå via Elgiganten om man har köpt från dem?
Vill varna att eBay tar en del av kakan sen! Läs noga innan du lägger upp :sealed:
Tar den gärna till min flickvän :innocent:
Budar 1000 pixel 2 xl
Om den är oöppnad och du köpte den för 5990, varför lämnar du inte tillbaka? :innocent:
Skönt att det funkar! En grej du kan göra är att testa en annan webbläsare och se om det blir samma fel, alla webbläsare använder samma motor som...
Förstår exakt vad du menar men jag måste säga att 120hz kändes väldigt nice, bytte du upplösningen till fhd och satte på 120hz? Bara 120hz delen...
Är det nåt speciellt som gör dig sugen på 7 pro? Din lur ska nämligen vara en av marknadens hetaste just nu och jag skulle sikta på minst 7t pro...
Vilken zoom kör du? Testa zooma in/ut och se om det blir bättre
Vilken modell gäller det? :innocent:
Vilken mobil och version kör du? Jag fixade precis 4.0.2 som pajade allt så ska försöka fixa 4.0.1 igen, jag avbockade några grejer innan...
Har en oneplus one i nästan ny skick typ, pyttelite på ramen. Dbrand på baksidan, 700 ish?
Roligt med jailbreak alltså :innocent:
Hur länge har du haft note 8? Behåller du dina lurar länge är det värt att vänta, byter du ofta så ser jag inte anledning till att du senare kan...
Det som är spännande nu är att folket bakom scenen kanske lyckas fixa så vi xs också får night mode, det är väl bara mjukvara egentligen, låt oss...
För er som kör xs eller 11, lets go! unc0ver Läser på Reddit att det är en del buggar just nu så om du väljer att jailbreaka, se till att du har...
Oneplus 6 256gb?
@tobban longshot men iPhone 8 Plus guld 64, box och kvitto plus en slant?
Wow kände på s20, den känns lång och smal på bredden men man får sätta fhd för 120hz så folk inte missar det. Jättecoolt, älskar flytet! Ville så...
Budar 3600
Det var en med samma modell som blev såld för runt 4800 nyligen, riktigt synd för det är grym mobil men svårsåld för bra peng :ehm:
Söker airpods i stockholm, både använda och oanvända, bra pris = snabb affär :innocent:
Oneplus 6 256gb plus pengar?
Skumt för min mammas är 2011 och hon använder den till youtube och allt möjligt, har även bytt batteriet på den engång men allt rullar fortfarande...
Det var synd det :sealed:
Tjena! Tänkte kolla om någon har bra koll på hur det ser ut med comviq ifall man köper mobil med abonnemang, kan man avbryta abb och bara...
Hoppas lg kommer med något som lockar folk igen, lg g2 var ju hur grym som helst :teeth:
@Jaxione
Ingår allt som låda osv? :innocent: