Separera namn med ett kommatecken.
Du kan inte tala för alla, förstår du väl? Jag upplever absolut inget negativt med ICS. Jag tycker den har fått nytt liv. Den är väldigt rapp...
Konstigt problem med Youtube har jag fått. Jag länkade om mitt Youtube-konto från Hotmail till mitt Google-konto. Anledningen till byte av...
Tack för tipset. Har ej en sådan så jag ska precis ta och beställa en EP851 från CDON. Skickat från min LT26i via Tapatalk 2
Ok. Men en fix är väl något vi lär få så snart det är möjligt. Skickat från min LT15i via Tapatalk 2
Samma siffror har jag också fått, och jag tycker det är en klar förbättring. Skickat från min LT15i via Tapatalk 2
Jag antar, eller åtminstone hoppas att Sony kommer med en fix till 4.0.4. Eller finns där 4.0.5 eller dylikt? För ICS har för många barnsjukdomar,...
Den visar ju inte specifikt av vad i själva "Android-systemet" som drar kräm osv. Finns en hel del processer som hamnar under kategorin...
Hade mobilen påslagen under natten medans jag sov. Kollade i batteriappen när jag vakna för o se hur mycket olika tjänster varit aktiva och kan se...
Installerade Zedge, för ringsignaler och bakgrunder. Valde att rensa Zedges cache samt göra en total återställning av appen. Mitt problem är nu...
Kollade serier på mobilen igår. Ljud hade jag genom MW600, Bluetooth. Filformat var .avi. Iaf, när jag kollar serien så fryser bilden ca. 1 sekund...
3h 9min har skärmen varit på. Då har jag kollat på serier i lite över 1 timme, kört navigering med gps samt med mobil data igång, spelat tempel...
En onödig fråga kanske men jag ställer den ändå, ha!. Står det på själva laddaren AN401 att den ger 1200 mAh eller har du själv räknat ut det?...
Detta är vad jag vet: Laddaren som följer med Sony Xperia S matar ut 850 mAh och mobilen kan ta emot allt. Sen finns EP851 som är en snabbladdare,...
Med musikinfo, menar du att kunna se artistnamn osv. I MW600's display? Det vet jag ej, har inte tänkt på det men jag har testat alla knappar för...
När jag köpte min Sony Xperia X så hade jag dessa problem också, i GB. Använde MW600. Men efter 2-3 dagar så försvann detta (Gjorde ingen...
Vadå gör om gör rätt? Haha, det är ju det dom har gjort. Iaf i mitt tycke. Bra mycket smidigare än förut. Skickat från min LT26i via Tapatalk 2
Finns andra lås du kan använda för att ha möjligheten att låsa upp skärmen med volymknapparna. Testa. Visserligen funkar det bara med musik igång....
Kan möjligen var helt korrekt att problemet med gula fläckar inte är löst. Det sägs att mobiler som har tillverkningsvecka 13 eller senare inte...
Det här med att kunna låsa upp mobilen med volymknapparna funkar för mig. Men det finns en hake. Det funkar inte om jag inte har musik igång. Sen...
Gör en återställning. Skickat från min LT15i via Tapatalk 2
Det kommer säkert ta några dagar innan de går o få hem OTA. Det står ju överallt på detta forum hur du får tag på det. Antingen genom Sony Update...
Jojo, lägger upp dem på Dropbox över natten ändå så man vet vart man har dem.
Jovisst, jag hjälper gärna till med fw's. Har ej laddat upp den ännu och det beror bland annat på att jag sitter på ADSL med max 1 mbit upload så...
Efter en återställning så kan jag bara säga vilken jävla skillnad det blev. Inga fördröjningar, frysningar, mikrofrysningar osv. Trodde jävla i...
I notifikationsfältet? Ingen aning. Skickat från min LT26i via Tapatalk 2
Inställningar > Ljud :p. Cake jau. Skickat från min LT26i via Tapatalk 2
Jag har ej testat särskilt mycket. Men, vad menas med knappkommandon? Jag kan ta o testa knappkommandon senare idag, så fort jag vet vad som menas :).
Okej. Kollade länken du posta och du har den jag hade skapat.
Jag har gjort en FTF-fil av min vanliga Xperia Arc med den senaste ICS 4.0.4. Är det av intresse? Min lur är inte operatörsbunden så det är väl...
Fett. Bra gjort.
Ja du, jag undrar det ifall Jelly Bean kommer att komma till NXT-serien (NTX?). I och med att ICS uppdateringen var så pass stor och det kom till...
Dragontrumpetare: Med USB2go menar du väl USB OTG-kabel va? Det funkar för mig att koppla in mitt nya trådlösa Microsoft tangentbord + mus (Ej...
Märkligt. Jag har gjort en FTF-fil av ICS. Har samma SI-nummer som du har. Men iaf, du säger att PCC/datorn tappar bort anslutningen med...
Det var så lite så. Var så god :). Skickat från min LT26i
Min första tanke var att du förmodligen har kommit åt dessa "utvecklarfunktioner". Gå in på Inställningar > Utvecklaralternativ. Kolla vad som är...
Yes. Skulle valt att återställa när SUS gav dessa 2 val. Aja, ska göra en återställning. För, gjorde det på min Arc också, ca. 2 veckor efter...
Jag uppdaterade genom SUS och valde att inte göra någon återställning. Jag kan nu tycka efter 1 dags pillande med luren uppfatta att telefonen...
Så, det borde inte vara några problem att inaktivera dem? Skickat från min LT15i via Tapatalk 2
En fråga bara. Finns möjligheten att inaktivera appar utan root? Som t.ex. Xperia Arc, där kan man inaktivera utan root osv. Trevligt i så fall....
Okej. Det är inte nödvändigt att återställa innan uppdateringen. Men vill du ändå göra det så gör du det enklast ifrån mobilen. Gå in på...