Separera namn med ett kommatecken.
Menar du uppdatera mjukvaran i mobilen till 2.3 eller uppdatera market till Play??Samma apk.fil ska funka till alla telefoner.
Det jag mena på är att som muslim så ses man annorlunda, folk förväntar sig en vit dräkt långt skägg osv. Kommer en vanlig man helt spontant och...
Det ska inte vara nödvändigt, testa uppdatera manuellt :)...
Det beror på vad för folk man tar in för att det ska uppstå konsekvenser, vissa anser att invandrarna är de som förstör Sverige mm. Men då borde...
Någon som har fått reda på nåt om uppdateringen till 4.0.5, mer specifika detaljer mm.?
Inte blir det SD ialla fall, troligen Socialdemokraterna eller miljöpartiet
Jag nämde inget om utseendet bara att låten var grym :) Sent from my Nexus S using Tapatalk
Skönt det. I alla fall en grym låt som vann Sent from my Nexus S using Tapatalk
Tror nog att den är bättre än Torstens låt,
Aha ok :)
Jag fick någon version av play först sen fick jag nåt med marketsympolen igen som Gryth skrev sen fick jag 3.4.7 med den nya.
Tror på Loreens låt faktiskt :)
Hade lite fel innan, jag fick en uppdatering på Google play 3.4.X med den gamla ikonen men fick idag 3.4.7 med den nya playikonen någon som har...
Någon som ska glo på Melodifestivalen idag, vem hoppas ni på ska vinna ? :)
Japp fick det också nu :)
Kan bli så ibland att android inte alltid hittar uppdateringarna direkt utan kanske få göra det manuellt :)...
Hur vet du att det inte släppts någon ny uppdatering för apparna ?, apputvecklarna kan göra minimala justeringar och då kommer appen att behöva en...
Ser inget större fel med att byta till Google Play dock inte det bästa namnet :)
:p Det hade jag med när jag tryckte på länken ;)
Blev grundlurad nyss, Titta på detta klippet, http://aftonblabet.se/
:):)
Jag lyckades ta bort filen, men dock även hälften av de andra ikonerna som låg på skrivbordet men hittade de sedan i papperskorgen, nu är det...
Ska testa med det nu.
Jaa klart jag har
Så ser det ut, går alltså inte att ta bort.
Jag har problem med att ta bort en skadad fil, när jag försöker ta bort den så står det, att filen inte går att hitta, filen kan vara skadad eller...
Jo, det var precis vad jag gjorde innan dom försvann men nu är det löst :D
När man väl har startat tråden så kommer de helt plötsligt fram efter att ha rebootat typ 10 ggr, irriterande eller vad :)
Jag har problem med min lista med installerade appar på android market. Jag har ca 130 installerade appar i mobilen som funkar prima (Jag VET att...
4.0.3 :) Nexus S
Har aldrig hänt mig så har aldrig behövt göra det heller, men kan vara värt att veta
Det bästa vore ju att så snabbt som möjligt ta ut batteriet och lägga mobilen och batteriet nära ett element så ska den kanske funka om man har...
Jo precis :) tror dock det handlar mer om mindre förbättringar av systemet.
Svårt och säga exakt vad som är felet, har du testat med att köra en factory reset och sedan format system och flasha t.ex. 2.3.6 och sedan köra...
Jo det är klart, fick ju låna ett kort då jag var där, tar nog ett bra tag till innan det kommer till Sverige men det kommer nog vara framtidens...
En app som hjälpte mig mycket när jag var i USA var google wallet, tyvärr så funkar den bara när man befinner sig i USA men själva apk finns här....
Själv använder jag den här...
Det var så lite så :)
Japp det var nog det som var felet eftersom det fungerar att installera en annan custom rom som jag testade, blir och vänta tills de fixat...
Såg det också nu :), får väl testa en annan rom att ladda ner ifall problemet kvarstår