Separera namn med ett kommatecken.
Om jag har gjort något med telefonen så är det något jag inte vet att jag har gjort. Det slog mig efter mitt senaste inlägg att låten kan ha...
Jag har kollat Settings->Apps->Running när ljudet spelades. Men låten spelade inte tillräckligt för att jag skulle hinna hitta vad det var....
Som sagt, jag har inte installerat några program, utom uppgraderingar till Youtube och liknande och LinkedIn. Om dessa program har installerat...
Mitt svar kom inte med av någon anledning. Jag betraktar TV4 Play som malware eftersom det bad mig registrera utan att jag ens använt programmet....
Jag är här för att få den kunskapen. 1. Hur hittar jag ljudfilen på min telefon? Eller 2. Hur hittar jag programmet som är orsaken till att filen...
Jag litar inte tillräckligt på Google för att ladda ner något okänt program. Det enda program jag kan minnas att jag har installerat förutom...
Jag har googlat och hittat liknande frågor, men utan riktigt svar. I dag började min LG-E975 spela musik så fort jag avslutade ett samtal eller...