Separera namn med ett kommatecken.
Jag såg att det redan fanns rapporterat på din länk. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Jå så kan det vara, men Nexus 4an borde ha det med :) Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Jag kunde kopiera enstaka ord i min förra telefon en htc sensation, men dom kanske har tagit bort den funktionen. Skickat från min Nexus 4 via...
Det är tjejens mobil s4an, jag har ju en Nexus 4. Bägge har samma problem, därför tror jag det är i android felet ligger. Skickat från min Nexus...
Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
När jag klickar på SMSet så kommer meddelande info upp. Vid lång klick kommer en meny med bland annat kopiera meddelandet. Skickat från min Nexus...
Jag har testat på en Samsung s4 där var det samma problem, kan bara kopiera hela texten. Jag tror att detta fel kom med 4.2 uppdateringen....
Jag tror att det är android, kan inte kopiera enstaka ord i ett meddelande, går bara att kopiera hela smset. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Var kan man rapportera in buggar till android, nån som vet? Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Ja så kan man ju göra, men lite omständligt. Är det någon stans man kan rapportera buggar till google? Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Jag kan bara kopiera hela texten i ett sms. Om man vill kopiera t.ex ett lösenord så går ej detta. Någon som har en lösning på detta. Har en nexus...