Separera namn med ett kommatecken.
håller med! Har aldrig spelat Fallout spelen. Jag kollade klart på nästan hela säsongen på en hel dag. Min man som är tokig i Fallout spelen har...
Provade att koppla från Wifi och så funkade det. Står 4G+ nu :) tusen tusen tack för all hjälp och tålamod <3
[ATTACH] Det står så här
[ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] Har sparat men det funkar fortfarande inte. Vet inte vad jag ska skriva på Server, användarnamn, lösenord,.proxy
Har även blivit utvecklare eller nåt för jag råkade trycka på den version några gånger .vet inte vad det innebär [ATTACH]
Testade att återställa men fick bara upp detta [ATTACH] Och så står det samma att de inte är tillgängliga. Gick in på + och denna menyn dök upp...
[ATTACH] Jg har testat att ändra till 4G som önskad nätverkstyp men har varit samma där. Vet inte om Fello har stöd för 5G Så här ser det ut om...
Testade att återställa men samma sak, står bara HD. Har försökt att starta om telefonen, satt på/av flygplansläge. Dyker inte upp något 3G/4G/5G...
Ok tack för förtydligandet. Var i inställningar hittar jag nollställning av nätverk? Försökte titta men hittade inte
Ok. Ja jag är uppkopplad på wifi eftersom internet inte fungerar annars. Även när jag kopplar bort från wifi så står det HD. Har ingen aning...
har testat men funkar inte.. går jag in i om telefonen och på nätverk under internet och nätverk så ser det ut så här [ATTACH] står att...
Ja jag har också problem. Får inte in 3G, 4G, 5G.. det står bara HD istället. Någon som har fått tillbaka mobildata?
[ATTACH] [ATTACH] Nyaste tillskottet till smartwatch samlingen. En Withings Scanwatch i blå/roséguld
[ATTACH] Fick bli en till Swiss SO31W101 - LIVE TIME WHITE - Swatch® Sverige
@htiawe ja precis en Swiss Swatch. Så sjukt annorlunda och coola klockor.
[ATTACH]
Fick min Fossil Hybrid HR igår och var ju såklart tvungen att göra en BTTF watch face [ATTACH]
Kaffe på morgonen [ATTACH]
fick hem LED RGB light skinsen från Gadget Shieldz Nothing Phone (1) Skins, Covers & Wraps | Gadgetshieldz® älskar sci-fi looken!
beställde ett sånt här plånboksfodral från amazon.se och fick det idag....
jag beställde Glyphs skinsen i olika färger därifrån igår.. bara dem. har sett några videos på YouTube där de använder RGB skinsen så glyphs-leden...
Lite fler bilder och en bonus bild på favoritölen Fransiskaner
Har du USB C laddare till Oneplusen? för isåfall kan du koppla ihop mobilerna med USB C sladden som följer med i Nothing phone paketet
Kunde inte motstå all hype så köpte en svart Nothing phone (1)
Två första bilderna är på mig, tagna med selfiekameran. De andra bilderna på katterna är tagna med vanliga kameran tror jag. Den som det står 1x...
Telefon: Nothing phone (1) Launcher: Niagara launcher Widget: omgjord Nothing widget (följer med Nothing Icon pack) Icon pack: Nothing Iconpack...
ja samma här, har också alla tillbehör men väntar också på telefonen. Den kommer någon gång nästa vecka. Väntan känns lång haha
tack för tips! beställde en nyss
Vad heter Icon paketet?
jag kommer antagligen få mitt genomskinliga skal innan jag får Nothing mobilen. Haha det gäller att vara väl förberedd. Jag klickade hem ett par...
Tack för svar. Hörde av mig till Bernard
Då var en svart beställd, 8/128 the hype is real!
[ATTACH] gjord idag och tillägnad till mina föräldrar (G och M), mina tre brorsor (JMR) och till min man (J)
nyaste tillskottet, gjord idag [ATTACH] en tribute till två av mina absoluta favorit film-serier
hmm blev orolig nu, då radpowerbikes.eu har väldigt dåliga recensioner på Trustpilot Omdömen om Rad Power Bikes Europe | Läs kundernas omdömen om...
Tack för tipset! :) Det verkar vara en bra elcykel och den har många bra recensioner. Gillar att man kan ladda sin mobil i displayen. Lite synd...
Någon som vet något om detta märket? Eller om det är en bra elcykel? https://www.voltamotor.se/sv/modeller/vb2.html Jag pendlar just nu till...
Jag tycker det är intressant att se :)
Ja äntligen, efter en lång väntan. Jag installerade och spelade en beta version förra året och det var kul. Ska bli spännande att se om det har...
ja men det blev nice. Gillar också att ha det cleant