Separera namn med ett kommatecken.
Modell MB16AH. Skärmytan är felfri. Carry-case dubblar som stativ. HDMI-kabel och USB-strömadapter medföljer, samt diverse dokumentation och...
Säljer en nästintill oanvänd Elite Strap till Oculus Quest 2. https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5934939 Har endast provat den vid ett par...
Hittade ett kuvert med 2 st skins från xtremeskins.co.uk. Passar en Sony xperia Z3 Compact, men kan såklart klippas till för att passa annat om...
Skänker en begagnad Pebble Time mot fraktkostnad (57 kronor "Skicka Hem"). [ATTACH] Det medföljer några skins, displayskydd och armband. En...
Vaknade upp idag med att min Huawei P30 säger att jag inte har Play Protect Certification, och att jag således inte kan köra (bland annat) Google...
Fullt fungerande telefon. Hyfsat kosmetiskt skick. Originalförpackning och lite extra lull-lull i form av skal m.m. medföljer. [ATTACH] [ATTACH]...
Essential phone PH-1 i bra bruksskick. Köpt på eBay förra året. Kartong och alla originaltillbehör medföljer, likaså dokumentation på mitt köp av...
Köper gärna en TV eller monitor i storleken 45"-60", med stativ/fot. Helst 4K, men 1080p eller liknande kan vara OK beroende på övriga parametrar...
Är på jakt efter en "vanlig" P30. Skicket behöver inte vara perfekt rent kosmetiskt, men inga sprickor eller konkreta defekter. Som riktpris hade...
Köper gärna en Google home i någon form. Tänker mig runt 400 kronor med frakt för en mini, alternativt 950 för den vanliga modellen, förutsatt...
Önskar köpa en Pebble time round - 20mm (ej 14mm). Helst den svarta versionen, men andra utföranden är också av intresse. Skicka PM om du vill...
Hade stora planer för denna, men byte till telefon med nya kameraegenskaper gjorde det hela lite ointressant. Det är alltså en Zeiss Exolens...
Välbehållen HTC one S, inklusive originalkartong och kvitto, samt ett rejält Case Mate-skal. Den har primärt använts som reservtelefon och...
Är det någon annan som märkt att deras garantitid angiven på https://mysupport.sonymobile.com/se/ har förkortats? Situationen för mig var minst...
Ett riktigt kompakt chassi för ITX-kort (LC-Power: lc-1340mi) http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=529030&ref=192 Utrustat med ett fläktlöst...
Lite skrapor och slitage, främst på baksidan, men inga sprickor. Givetvis fungerande. Originallåda med dokumentation finns kvar....
Extern kamera med låg vikt som ansluter till telefon/platta/etc. via WiFi. Kul om man vill skicka upp kameran på en riktigt lång stav, montera den...
Säljer en iPad mini 16 GB WiFi, modellnummer A1432. Fullt funktionell och i riktigt bra skick med originallåda m.m. På framsidan finns det inget...
Universell filterhållare (37mm) med 2x passande IR-filter (720nm och 680nm), makrolins (12,5x), WA-lins (0,45x), samt ett set med 3x närlinser...
Av en kul liten tillfällighet så noterade jag att kameran i Z3c faktiskt är ganska känslig för infrarött ljus. Givetvis kan den inte tävla med...
Söker efter ett äldre Eye-Fi SD-kort på maximalt 2 GB. Det får inte vara större då det jag ska ha den till inte stödjer mer än 2 GB. SD-kort av...
Fick en felleverans av ett batteri för ett tag sedan. Tror att det är avsett för (åtminstone) HTC one mini 2. Jag har ingen nytta av det, så om...
3G router, MBR1310 En "fullfjädrad" 3G router som tar ett SIM-kort direkt, utan att man behöva koppla in ett externt modem eller liknande. Bra...
Säljer en QX100, med originalförpackning, dokumentation och diverse "små" standardtillbehör. Det är alltså samma fenomenala 1"-sensor och...
Om någon har ett överblivet 32B plastinlägg till en DK32 laddningdocka så köper jag gärna det. Alltså bara själva plastbiten med beteckningen...
Bortskänkes 3 transparenta skal till Z3 Compact. Ett hårt och två mjuka, samtliga oanvända utöver ev. provmontering. De mjuka skalen är puckade i...
2 st olika lågprofils RAM-minnen från Kingston enligt bild. [IMG] 800Mhz-minnet har krånglat lite. Det fungerade i 1 av 3 datorer jag nyligen...
Dessa blev över från en tidigare annons jag hade här. Jag tänkte sälja dessa på annat håll, men det känns verkligen inte värt besväret... Någon...
Update: Nu på Tradera http://www.tradera.com/item/301760/224494150/kamerapaket-lumix-fz200-med-vaska-och-tillbehor- Panasonic Lumix FZ200 med...
Några Intel-CPU:er jag har till övers. Se http://ark.intel.com/ för detaljer. Alla var givetvis fungerande när de avlägsnades. Jag erbjuder full...
Har en mottagarmodul för trådlös laddning till övers: [img][img] Den stora "plattan" mäter drygt 3,5*6 cm. Den smalare delen + flatkabel och...
[Bortskänkt 2014-11-15 till Boegas] Beställde en uppsättning tempered glass till min Z3c. Det bakre glaset passade finfint. Det främre verkar...
Säljer en importerad Google/Motorola Droid Min. Detta är en mindre telefon med något bättre prestanda än den hos typiska småtelefoner....
Sparsamt använd Sony QX-10 i ~nyskick, i princip så tipp-topp det kan bli, med kartong, manual, kablage etc. [img] [img][img][img][img]...
** Borta ** :)
Jag är lite sugen på att prova hur QX10 lirar med en tubkikare jag har. Det är just QX10 jag är intresserad av i första hand, och för rätt pris...
Håller på att rensa ut bland lite prylar inför en kommande flytt. Jag vill bli av med grejerna denna helg. Är det ingen som nappar till söndag...
EDIT: Grejerna åkte ut på Tradera istället.
Ej längre tillgängligt.
Har en Eee 900A som har fått utstå ett och annat. Jag har meckat ganska mycket med den, och den visar vanliga slitagetecken på sådan behandling....