Separera namn med ett kommatecken.
Jag hade samma problem för några år sedan. Tre kunde inte se att det var något fel, men all musik registrerades fel. Kan inte riktigt komma ihåg...
Har samma problem ibland, det som har hjälpt är att dra ur sladden och sätta i den igen.
Beställde en via Elgiganten och de säger att de får in den i lager 10/10. Men vi får väl se när den dyker upp.
Nej det hjälpte tyvärr inte. Blir till att blåsa telefonen och se om det hjälper.
Jag testar det och kör lite Spotify så får vi se vad som händer.
Jag är inloggad via direkt-inloggning. Men det skadar kanske inte att logga ut och in igen.
Det är gjort sen lång tid tillbaka. Tre säger att allt ser rätt ut från deras sida. Men han jag pratade med sa att det såg konstigt ut att...
Är det någon annan som har problem med att musikstreamingen dras från vanliga datapotten? Sen en månad tillbaka så registrerar Tre mitt lyssnande...
Done!
Jag har bara sett något enstaka avsnitt av serier, men har inte märkt av några problem. Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Då håller vi tummarna för det.
Telefonen håller på att hämta uppdateringen till 4.2. Rensade framework 1 gång och gjorde en sökning efter uppdatering och då dök den upp.
Såg nu att om jag inte gjorde de punkter i guiden från xda som det stod optional på så skulle OTA inte fungera. Så det blir väl till att göra om...
Jag gjorde om min nexus till Yakju version IMM76D för ett tag sen och nu får jag meddelande om en uppdatering OTA men den vill inte installera,...