Separera namn med ett kommatecken.
Hur fungerar det för er att spela upp Tv4 på Chromecast och tänker då främst på kanalerna?
Hej! Jag funderar på att helt gå över till att använda Chromecast som sätt att titta på Tv och då ersätta boxar och annat med prenumerationer för...
Använder den också, föredrar contextual launchers över vanliga.
Jag skulle vilja att Hangout syncar ihop så att man väljer vilken enhet som skickar SMSet ifrån och sedan kan jag skriva på läsplattan. Detta sms...
Detta kan man bestämma helt själv då man på sitt konto anger vilka tjänster man vill erbjuda. Då kan du välja att endast erbjuda långdistans...
Modellerna är anpassade efter de volymer man räknar med att få in, som företag med en större volym av beställningar så är det i längden bättre att...
Hej! Det har nu gått lite över en vecka och jag hoppas att ni har haft möjlighet att navigera runt lite på sidan trotts solen som nu lockar....
Hej alla! Jag har jobbat med ett projekt den senaste tiden och är nu klar för att börja ta in lite folk för att smygstarta det, likt en stängd...
Fick veta att utvecklarna på Viaplay väntar på att få in en Chromecast.
Gå in i inställningarna i appen och ändra till den inbyggda spelaren så fungerar det, när google uppdaterade sin API för DRM-stödet så slutade nog...
Ett meddelande är redan skickat till dem men medans jag väntar så kan man ju fråga här och se om någon annan råkat ut för samma problem. Antar...
Fick mitt kort nu men kan inte ansluta till något nät... =( Kan det vara att Hallon behöver aktivera det eller kan det ha att göra med att jag...
Kan vara en förberedelse för Sence 5 också. =)
Kommer ju inte att funka i Spanien ändå...
En ny app har nu släppts som heter Viaplay (Ny) och finns på följande länk: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.viaplay.android
Du tror inte detta är anledningen till att de inte ger ett datum nu? Ger de ett datum och det skjuts upp blir folk förbannade oavsett vad...
De har ju inte gått ut med något datum utan det har varit personer som har gissat eller har skrivit om rykten och så har folk trott på det blint.
Då kan jag förklara lite hur det funkar med information på ett företag då jag själv sitter i support för ett större Svenskt företag. Ingen...
Finns inte uppdateringen ute så att man kan uppdatera den manuellt?
Ni får gärna rekommendera appar att installera till stickan för streaming av musik, film osv samt diverse bra appar att ha på stickan som går att...
Flash kan du som sagt installera från den andra marknaden som följer med, bara sök på flash och installera. Sedan när Play Store kommer så får man...
Har för mig att den inte längre finns där men kan ha fel. Den behövs i alla fall för att SVT Play ska funka, Tizzbird Sverige ska ha ett Youtube...
Du behöver ladda ner Adobe Flash manuellt och sedan uppdatera den genom market så ska SVT play funka då Flash ej kommer levererat med stickan.
Beställde som Postförskott och fick ett mail med titel "Avisering - Leverans på väg till dig från Digilive AB" där det fanns en länk till kolli...
Har preliminär leverans ikväll efter kl 18 så får hoppas att det stämmer. ^^ De som får stickan får skriva en snabb recension om den och vad de...
Om man tex låser till bara "n" istället för vissa som har stöd för andra som byter efter behov. Tror det är där mobilen tappar kopplingen till...
Jag hade samma problem och jag fick gå in i routern och ändrade Wifi inställningarna till att låsa till en wifi typ och efter det verkar det funka...
Hej! Har haft ett problem med min Wifi där jag ansluter till mitt Wifi hemma och det funkar kanske mellan 5-20 sekunder sedan liksom fryser sig...
Förhandsboka en på en gång så bara att invänta att den levereras till dörren. Glad att de bytte ut UIn också då den nya ser mycket bättre ut samt...
Nu när stickan har kommit tänkte jag sammanställa en lista med appar som kan vara bra att ha eller funkar att använda via en tv. Så här är en...
Tänkte jag skulle tipsa om hur man får ICS till SL101 då detta funkade utmärkt för mig! Fick detta från Transformerforums.com: (1) Go to the...
Ja? Men nu har en massa datum kommit ang Transformer och när den får uppdateringen men inget om Slider så vad är problemet? Se ovan, jag vet...
Som jag skrev så står det i stort sätt bara om Transformer och den enda nyheten (andra länken som jag redan hade hittat innan) skrevs innan...
Många skriver bara om Transformern men jag undrar själv om någon vet hur det ligger till med Slidern om den blir uppdaterad samtidigt som...
Någon annan som har fått uppdateringen till sin Slider och märkt något nytt? Märkte att Market uppdaterades men vet inte om det var en del av...
Har märkt av några få buggar i slidern, om några andra har råkat ut för samma och löst det så skulle det vara önskvärt! 1. User agent string...
Skype kan ju skicka iväg SMS från sin app har jag för mig, provat den?
Tänkte höra om det är några planer på att lägga till en Asus slider del i Asus Tablets avdelningen så man slipper att skriva i dom andra...
Jag beställde min idag men får vänta tills början av nästa vecka innan jag får min -.- Så kan tyvärr inte svara på det innan dess. Men kommer...
Såg nu att dom hade kommit in på både JME Data och Dustin Home så lagt en besställning på en gång ^^ Men när kommer egentligen en forumdel för...