Separera namn med ett kommatecken.
Akta er för att skaffa operatören "Hallon". Dom är ett gäng riktiga jävla klåpare! Beställde igår ett ersättnings-SIM för mitt abonnemang, och...
Men in Black gick på TV igår. 9/10! Will Smith rules!
STOPPA PRESSARNA!!! TROTS VALFRIHETEN, FOLK KLAGAR PÅ EN SVENSK OPERATÖR!
I like it simple! [ATTACH] Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Min sgs3 har sen jag köpte den rullat på JellyBean. I många olika versioner och ROMs. Alltid skönt att ha det senaste. Men det har alltid varit...
[IMG] [IMG]
Sitter och flashar dygnet runt. Provar en ROM, inte nöjd, flashar stock med Odin osv...om & om hela tiden. Men med Siyah kan man dual boota....
Tänkte skriva det , me glömde :D Ni är inte Belibers, ni är Oneiers :p
Jag läser denna tråden och skrattar ofta. Ni är som hyenor på jakt efter ert byte :D Men jag vet själv hur det känns. HTC Desire´s släpp, då satt...
Riktiga jävla skojjare!
Verkligen! Första gången jag flashar, otroligt givande faktiskt!
Amazing ROM!
Jag hade en iPhone 5. Och så köpte jag även Optimus G för att jag blev tipsad om att den är bra. Det är den säkert oxå. Sen bytte jag bort iPhonen...
Samsung Galaxy S3 i all ära. Men skärmen...jag får putsa den typ ett dussin gånger om dagen. Något man kan göra för att motverka det?
blir så förbannad när jag läser här. Tänkte sälja min LG Optimus G till dom. Satan oxå! Fast iofs, 2800 för en knappt 1 vecka gammal LgOG är...