Separera namn med ett kommatecken.
Tror att det är market som är smolket i bägaren...
Tattoo hade bättre skärpa dock. Med samma upplösning. Vete tusan varför den känns så pixlig. Det är ju inte SÅ stor skillnad i storlek på skärmen...
Tycker de e kalas med nya layouten på Wildfire. Efter nån veckas SMSande behöver man ju knappt använda bokstäverna längre. 8)
Fann det verkligen ingen guide där du laddade ner Romen? Vilken Rom är det?
Jag har aldrig kört nån CM men jag tänker så här. Cyanogen har fått ett rykte att leva upp till , han lär kräva att de som som gör portningar av...
Definitivt inte , den klockar ju t.om. ner från original när man inte har så mkt igång. Dessutom kan man om man vill göra en profil som klockar...
Verkar inte som att jag kan ställa in 528Mhz med SetCpu igen , så jag provade i 534 eller nåt ditåt. Kände faktiskt ingen direkt skillnad. För att...
Nänä , jag tankade den som är på sidan i tipset. Dessutom , lite korkat att ladda ner warez när det är gratis... :p Det krävs lite trix för att...
Där är 3D acceleration , men det är typ processorn som har lite inbyggt. Har inte testat köra i 528 faktiskt, tror dock att det är JiT som gör...
X10mini har ju inte heller någon dedikerad grafikkrets så jag tror inte att det står och faller pgr av det. Klarade precis bana 1 och 2 btw på...
Det har jag inte testat , ska göra det nu. 8) .. Verkar funka helt ok. Bara gjort några tester men hittills har det kännts mkt snabbare. Tack för...
Goto är väl den som är bäst , men jag håller med , den är inte heller bra. Hoppas någon kommer på hur man byter ut helt i framtiden. Som det är nu...
Jag har aldrig blivit nöjd med ett plastskydd hittills , har provat 4 olika tillverkares. Jag rev av skiten och när jag är på jobb har jag...
Har inte haft några problem alls med ADW
Jag har också provat LauncherPro ett par ggr men återgår alltid till ADW.Launcher. Har väl kanske inte haft några direkta problem med hängingar...
Att touchpanelen inte funkar med froyo är nog 'standard' på wildfire. Samma sak med den kinesiska romen som florerar. Dock. Ska OpenDesire...
Finns en Kinesisk läckt 2.2 som folket på XDA pillar ihop , just nu bara engelska (eller kinesiska såklart) men fler språk och en market som...
Grattis! :D
Rättighet och rättighet. Om jag säger såhär , vill du hellre ha en dator med Win7 eller Vista idag? 2.1 släpptes för ganska många månader sedan...
Min skärm låser inte när jag tar ett samtal , den slocknar dock , men tänds automatisk efter en sekund eller 2. Det sitter en proximitysensor...
Tack för tipset om denna lockscreen. Funkar mkt bra på Wildfire också , om man 'disablar' Sense lockscreenen. Fast jag köpte den såklart.....
Har inte original längre men visst fanns det 2 kalendrar att välja mellan i widgetmenyn. Är det Widget du menar btw? Om inte så glöm vad jag sa. 8)
Vad jag hört så säljs den i Kina NU med 2.2. 2.2 Kommer till Wildfire. Ang. multitouch , jodå , det funkar. Inte direkt nåt jag använder så...
1. Mycket bättre kamera 2. Kapacitiv (?) touchskärm , om man nu tycker det är bättre eller sämre är väl iofs subjektivt. 3. 2.1 just nu , om 2.2...
Jag ska sälja min telefon till en arbetskamrats dotter och körde därför en nollning+uppdatering idag. Fick rev.nr 1.2.A.1.174 . Stämmer det?...
Om du gör det där en gång så kan du byta till en annan androidlur och automatiskt ha kontakterna där igen , med emailadresser osv. om du vill......
Tror inte att någon har lust att förklara allt , igen , eftersom det finns förklarat på i princip alla forum som någonsin nämnt Android. :)...
Har inte kollat vilken Nokia det är du tittat på , men om du huvudsakligen vill ha SMS och IRC så hade jag som de andra också rekommenderar , köpt...
Som jag tolkade det så trodde jag Strumpan menar att NÄR han croppar blir det för litet ändå?
Håller ett öga på tråden på XDA. Jag är trött på att vänta på att SE ska släppa 2.1 till X10mini så jag köper nog en Wildfire imorgon. Custom...
På frågan om SE kommer att fixa teman tror jag inte att det ser så ljust ut. Dessutom tror jag att vi ska snegla på Google i detta fallet...
Jag tror att det är väldigt många som läser denna tråden som inte fått sin inbjudan än , men inte så många som berättar det. Då hade ju tråden...
Beskär dem utanför telefonen så att du åtminstone ser hela loggan? Jag har ingen aning om hur stor loggan får vara , men det är det enda jag kan...
Min är rootad och det hände mig med. Jag startade original dialern och tog upp call-log , sen dess har det funkat igen.
Det finns default i HTC iaf. Måste finnas ngt liknande i market. Min market är hackad men jag stängde av köp-apps och sökte. Hittade åtminstone...
MM , det kräver nog lite mer haxx. Trodde det var det du gjort. Därför jag undrade typ. :)
Aha , ok. Ja jag pallade bara se till så att hörnen fortfarande var transparenta. Sen fick jag plocka bort lite svart på batteriikonen för det var...
Ser bra ut! En fråga bara , man ser det inte direkt på dessa bilderna. (Eller så vet jag inte vad jag tittar efter). Vad är det som blir...
Framför allt så hände det att Lockbot inte lät mig låsa upp telefonen.... Och ja , det var köpversionen.
Ja det kan jag ju , men jag skriver hela SMS på engelska ganska ofta så skulle vilja ha båda igång. :)