Separera namn med ett kommatecken.
Jag håller med dig om sorgkanterna och att den är för kantig. Jag har köpt den och är så nöjd ändå. Men ibland känns det som om jag köpt något...
Hur gör jag screenshot?
Samma här. Jag skall köpare ett flipcase så fort jag kommer åt. Trist är det..
Troligt. Jag använder bara BT. Men magnetladdaren hade varit riktigt bra att få med.
Gör det. Min stod i en påse men inget meddelande i mig.
Nu har jag haft min i två dygn. Hämtade hos PH. Förbokade men dock ingen bekräftelse och gick dit och dock den. Vet inte om de glömt att bekräfta...
Jo luckan är öppen och microsim har jag Men jag ska dra ut en pappersbit och fattar inte om det är meningen att simkortet ska ligga ovanpå den?
Nu är jag dummare än... Men jag har väl haft för många Samsung lurar... Hur får jag in SIM kortet. Förstår inte bruksanvisningen
Det blev en svart. Kunde inte låta bli. Den är tyngre än s4 mini och elegant. Sitter i bilen så haha har bara klämt lite på den. Kvällsnöje!
Vilken.. skulle vara intressant att få veta.
Varifrån? Posten eller butik?
Kan det ha med brusreducering att göra? Jag använder alltid headset och oftast Bluetooth. Inga problem med ljudet vid samtal.
Var hittar du ett flipskal? Precis vad jag vill ha som tillbehör?
Det blir rosa här med.
Samma här. Annars alternativt Ubuntutelefonen. Beror på storleken dock.
Väntar med spänning på den här luren. Har nu en Samsung S4 mini. Hoppas att batteriet är lite utöver det vanliga.
Det är bara att köpa och prova. Det blev en massa strul med Mugen och jag tog tillbaka ordern. Har aldrig varit medlem om det förut.
Fick samma med samma förhoppning som du. Det blev en annorlunda låsskärm. Samma typ som på min Nexusplatta.
Sök på Mugen Batteries. Jag är mycket nöjd. 4 batteriet snart.
Aha! Mugen har faktiskt ett batteri med lite mera kräm än original som ryms i originalbakstycket.
Vad menar du med "De där är mera bluff..."
Ersättningsbatteri från Mugen batteries kan jag rekommendera. 2 dagar klarar den utan problem. Man får en tjockare telefon och ny baklucka ingår....
Själv köper jag batterier från mugenpower. Det finns ett batteri som har några fler mAh och ett värstingbatteri med egen baksida. De mobiler jag...
Det går att beställa genom Bazula med rätt frekvenser.
Hoppas det.
Nu har jag hittat informationen om 3G 900MHz på fler ställen!
Jag har haft min sedan början av augusti. Tagit många foton och är mycket nöjd med kameran. Tycker att den presterar bättre än i min Galaxy s3....
Jag har chattat med en kille som jobbar på "merimobiles.com". han hävdar envist att Xiaomi har 900 på 3g. Jag försöker få info av honom om han har...
Jag hade kvar förpackningen till min Plantronics Voyager BT och den har version 3+. Vad nu det kan innebära. Du får helt enkelt kolla...
Oj, glömt att svara. Samsung svarade mig att det troligen beror på att telefonen är gjord för Bt version 3 eller 4. Mina värsta hack har jag i...
Jag ska skriva till Samsung.
Det hackar med mitt Plantronics också. Dags att fråga Samsung vad som orsakar detta.
Jag har samma problem. Hacken uppstår när jag lyssnar på ljudbok och för över via blåtand till bilens högtalarsystem. Min slutsats blir att det...
Jag är mycket nöjd med batteritiden. Den är bättre än min Slll. En skillnad är att jag inte laddat ner så många appar. Det mindre minnet stör mig.
Håller inte med alls. Jag har stängt 4G, mobil data, gps, wifi. Jag startar dessa när de behövs. Det blir en hel del spel och surf. Räcker en...
Titta på tråden om Root istället.
Jag köpte ett Samsung original flipcase och det har en mattare struktur på baksidan än skalet som sitter på från början. Inte lika halt men halt....
Installera om. Här får man ha lexikon!
Provar i morgon. Håll tummarna.
Ska alla filer som finns på xda hämtas till datorn och installeras från datorn till mobilen? Utom Odin?