Separera namn med ett kommatecken.
Whiplash är utmärkt men jag tycker nog Birdman var vassare. Dock, två väldigt sevärda filmer. Jag såg David Cronenbergs Maps To The Stars igår...
LOq214 hittade jag nyss via en tidningssida. Med denna kod är du LOmedlem och får mellan tio å tjugo procents rabatt på tre:se
Hittar du ingen som har det original du vill ha så finns alternativet att be någon göra en backup som denne sedan ger dig (fantastiskt snälla...
Gör en profil där alla nummer använder en signal som är tystare än en viskning. De nummer som måste höras får en egen signal som är tex samma som...
Med wifog går det att "fylla på" med reklam medan man dammsuger köket upp till 200 sms och lika många minuters prat. Detta göres en gång i månaden...
Aha, nu förstår jag: chemtrails! Allt är en konspiration och Telia har säljare från Helvetet.
Det gör väl alla säljare?
Jag såg den igår. Sant: det är en film för vuxna så jag förstår din kritik. (en fantastisk film! Denna mexikanske regissör har fler mycket...
Vi kanske ska starta en tråd om alla grannar vi aldrig kom till skott med. En ständig längtan, resten av livet.
Äsch, jag skulle ta bort detta men forumet bryr sig inte om sådant. Gamla trådar ska jag inte blanda mig i.
Tremail.se är ledig. Registrera den själv och skapa din egen mailindustri. Ju!
Som synes i bilden använder min mobil LG-tangentbordet.
Ovan: inställningar i systemet där du väljer vilket språk din maskin ska använda i ordlistor och sådant. Sedan väljer du något av de...
[ATTACH]
Appen är alltså ett tangentbordsprogram. Du installerar det och väljer det istället för det program du använder just nu. Om du pysslat med datorer...
https://play.google.com/store/apps/details?id=org.mozoft.keyboard
Det finns ett svenskt program på Play som klarar detta. Det finns faktiskt två svenska, men detta kostar pengar. Vänta så ska vi se om jag hittar...
Hurra!
Testa med en annan version från Websidan. Du har ett gammalt operativ. Ett annat sätt att få tag på en google market är att ta hem en rom med...
Eller så var jag bara gnällig. Förlåt, jag ska skärpa mig.
Jobbar man i branschen använder man sig av procentsatser som är mer än hundra av hundra. Yeahright.
Hur ofta köper man saker på Play? Dagligen?
HejHej: bekräfta gärna detta efter att du gjort bytet. I mina öron låter det som en skröna.
Mycket sannolikt måste du betala tiden ut. Skulle du byta till en ny bindningstid i halebop skulle de tre månaderna läggas ovanpå det nya abbet....
Jag undrar om det finns en cache som blivit full - om du förstår vad jag menar. En sorts spara-egna-ord. Det kanske går att tömma och börja från...
Fruktansvärt trist. Jag använder LGtangentbordet på de flesta av mina mobiler och har inte varit med om detta problem.
Förstår jag dig rätt (jag använder alltid T9) så skriver du långa ord som antagligen inte finns i ordlistan? Som överhuvudtaget-komplex i ett ord...
Det är nästan osannolikt enkelt att få tag på simkort helt gratis. Jag har en hel låda full eftersom jag spar de kort som jag slutat använda -...
Du behöver inte byta operatör - men du behöver ett simkort från en annan operatör än den som mobilen är låst vid. Låna din mammas kort eller prata...
Naturligtvis kan du ta bort ditt kreditkort från ditt googlekonto. Det är något du borde göra ändå - oavsett vem som använder din mobil.
Jag har inte bråttom - och önskar mig en gul mobil. En vecka till kan jag väl vänta. Eller två. Nej, jag tänker inte anmäla dem till ARN.
Kartell - absolut. Man följer varandras priser på ett så löjligt sätt i alla år att man måste misstänka en sorts bastuklubb.
Jag gjorde samma som Selko och beställde en gul LG 3G S förra helgen. Well, jag väntar väl ett tag och ser vad som händer. Jag har ett...
Jag önskar skuggvarg lycka till med sin ilska. Tänk om man kunde koppla en dynamo på ursinne, bitterhet och sådana som är lurade: vilken...
Beställde en från Tele2 igår. Gick liksom inte att motstå, trots att phonehouse säljer L65 för 695kr (vilket är så billigt att det börjar bli...
Motorola släppte en app som fungerar till några andra mobiler. Dock ej min Alcatel 995.
Vad är Huaweiroutern för sort? Beteckning alltså. Yes, I want it.
Men det måste till någon att lura för att bedrägeriet ska fungera. Att läsa om Marios envishet i ämnet är nästan fascinerande.
Alla vet att det är bluff men girigheten bryr sig inte om att få problem framöver. En klassiker är att du får mer pengar än du begärt och sätter...
Jag kommenterar mig själv och säger: använd hotspot i en gammal Android-mobil för nätverket. Mycket enklare än modem. Men det är fortfarande ett...