Separera namn med ett kommatecken.
Okay. Då förstår jag. Jag har nog inte riktigt hängt med eftersom jag kunde inte slita blickarna från luren hehe. Nej men då får jag helt enkelt...
Det ända minuset med FroYo just nu är att alla appar inte kan föras över till minneskortet utan bara några utvalda. Varför kunde de inte göra så...
Mmm, jag upptäckte det nu. :p Lite surt. Men tack ändå!
Ni kan låsa tråden, jag luskade ut svaret. Tydligen kan apparna inte hämtas direkt till SD-kortet utan de sparas först i det interna. Sen kan man...
Allt verkar flyta på utom en sak: installation av appar i minneskortet. Funkar det nu? Och hur funkar det? Vad måste jag göra för att apparna ska...
Nu har jag uppdaterat min blogg. Tog några bilder med digitalkameran under installationen som gjordes idag 16:40. Hann testa lite widgets också...
Jag ska testa detta. Jag testade i min blogg Android 2.1:s batteritid så när luren laddas ur kommer jag köra ett test igen. Precis som jag gjorde...
Jag är nöjd med allt bortsett från att det börjar lagga var 6:e sekund när man ska filma i 720p. Tyvärr... :( Provade filma min kisse nyss och jag...
Jag provade att spela in min katt nyss i 720p och det började lagga var 6:e sekund. Märkligt..
Så är det på min med. Trodde jag repat den men nope. Jag vet inte riktigt vad det är men det blir bara så. Inget farligt dock eftersom kameran tar...
Jävlar vaöd snabbt allt är nu!
Ska köra ett webbläsartest inom en snar framtid för att se om nya uppdateringen snabbat upp HTC:s webbläsare och hur den står sig mot Operas Mini....
Lite gay att man måste ha minst 25 mb för att slutföra installationen, jag hade 24,89 ledigt. :p En app på 6 mb fick ryka fort som fan. Så tredje...
Yeeehaaw! Nu är den äntligen nedladdad i min kära Desire! :D
Fan också. Det hängde sig på 37%, startade om nedladdningen, och nu susar den iväg fortast än bara hin håle själv! 65% nu :D
Håller på å tankar hem den nu. Tog lite bilder, alla tester kommer att beskrivas på min blogg - så håll utkik! :)
Jo men då försvinner inte ikonen som killen i fråga ville få bort, utan då visas bara en överstruken not. Provade alldeles nyss.
Det är för att du satt luren på "Vibrera" i Ljudprofilen. Du kan justera detta genom att göra så här: Tryck på knappen "Menu" > "Inställningar" >...
Haha, intressant teori! :D Du får helt enkelt lyssna på denna låt varje gång du vaknar på en måndag: Jävlaranamma - Äntligen Måndag
Orkar inte sätta på min.:p Ska prova köra den mot WiFi om några timmar. Men jag tror att det är ingen risk att det börjar komma precis nu.:teeth:...
Vad menar du? Vem i all sin dar kan känna igen en anonym kollega här på denna forum om man nu väljer att flasha lite och dela med sig något till...
Du tror inte att denna "någon" skulle skryta nått så inått satan här på forumet då eller? ;)
Jo men nu är det begreppet kvartal som gäller och inte något räkenskapsår som Kjelle & Co. använder sig utav.:p När man säger "kvartal" i folkmun...
Det du nämner kallas för "kvartalsrapport" och är "...en delårsrapport som upprättas varje kvartal." Kvartal är kvartal, sen om det är bönder...
Jag har nyss gjort en flytt från Tre till Tele2 och valt deras surf som kostar 69 kr/mån. Jag hade den innan jag bytte tre men då kostade den 89...
Men så var det ju också en tysk.;)
Du ska nog ta det med en matsked salt när det gäller just denne Andrew, samma snubbe som inte visste hur jag skulle få Navigon GPS i min Desire...
Det gäller å ha nerver av stål, eller va säger du? ;)
Vi lär nog komma upp i xda-developers' antal sidor. Fast innerst inne kanske vi redan är förbi dem i och med att där består medlemmarna från...
I och med att jag fått mailet i ganska god tid, alltså 30 juli dagen före helgen som är nu, så menade nog Peter denna helg. Sen om det är just...
Yes box. Här kommer mailet från Peter Frölund: [IMG] [IMG] Tog bara bort mitt namn eftersom namnet i sig var inte relevant.
Filmen D9 var faktiskt bra. Man fick sig en tankeställare faktiskt, huruvida det är moraliskt rätt eller fel att vi människor ska bestämma över...
Såg precis klart District 9 med en kompis. Försökte göra en uppdatering men nope, inget. Antar att den kommer om några timmar - eller på söndag....
Jag har heller inte kört hard reset eftersom jag inte förstått poängen med det. :p Men det är väll klart, har du på luren 24/7 och över natten så...
Alltså spelar du spel, kollar appar eller pratar länge i telefonen så går det en del ström. Har du aktiverat luren så den får svart skärm efter...
Jag valde den som är på 1 GB och som kostar 69kr/mån. Ganska bra pris. Hade Tre:s som var 5 GB och kostade 89 kr men den blev helt meningslös när...
Ska kika på det, så fort jag får Tele2 och deras underbara surf. Men jag tror inte jag ska behöva göra hard reset. Ska höra med HTC också för att...
Varför ska man göra en hard reset egentligen för? Jag gjorde ju inte det när jag fick 2.1 update1. Så jag tror inte jag ska göra det nu heller....
"iTunes support through HTC Sync" - lol :D
Precis. Själva widgeten drar ju inte ström, utan det gör allt annat som ska komma igenom den. Till exempel när man synkar mot Gmail, FB, väder,...