Separera namn med ett kommatecken.
Denna flipcase har jag, fast blå och riktigt bra. Passar S6 helt perfekt, väldigt tunt, mjukt TPU och väldigt skönt att hålla i. Har inte testat...
Tydligen måste man inaktivera alla vidarekoppling, för slippa begränsad vidarekoppling är aktiv medd och även med endast 1 aktiv, så får man det...
Testade att spela in i både lägen inomhus med mörkt ljusförhållanden som du nämnt, ingen blixt på heller och inga problem alls. Testa rengöra...
Oki, lyckades lösa problemet. Kunde inte inaktivera vidarekoppling från min sida och fick kontakta Tele2 för inaktivera vidarekoppling på: Vid...
Har samma irriterande pop up medd och söker också efter en lösning. Trodde att man efter aktiverat Samtal väntar, skulle lösa det, men icke. Har...
Testa stänga av S Voice också. Google Now borde inte hoppa igång, förrän man säger Ok Google, men bara testa och se.
Stäng av från alla skärmar i Google inställningar och bluetooth mic lurar. [IMG]
Alltså, antingen har Samsung lagt på nåt skit coating ovanpå GG4 eller så är GG4 rena skiten. Upptäckt 2 repor innan jag ens hunnit få hem...
Halebop, AllTele, Universal Telecom så sänks hastighete till 32kbits vud förbrukad datamängd. Med Vimla så sänks hatigheten till 0.1mbit och...
Angående Nillkin CP+, täcker den S6 dynamiska färg skiftningar beroende i vilken grad man tittar på tel?
Fungerar för mig. Fingeravtryck behövs inte när smartlock är igång, swipar för låsa upp och när stänger av GPS, så används fingeravtryck igen....
Titta priset på när plattorna släppt och inte nuvarande pris. Z2, Z3 kostade runt 4-5k. Samsung har högst pris utav alla. Så 5.5k är inget...
Inga problem med Smart Lock, fast använder den inte och man måste ha både wifi eller mobil data + GPS på för det ska fungera. Kan hända att det...
Verkar som Onedrive har buggat ur rejält. Kom hem efter jobbet, så poppade det upp med 100GB gratis igen och tyvärr blir det inga 100GB extra...
Idag fick jag helt plötsligt ytterliggare 100GB utrymme med One drive. Så totalt har jag fått 200GB sen köpte S6 och har nu 326GB totalt med One...
Nej, det står faktiskt 300.000, sen finns det också 50.000, 100.000. Antal personer som säljer det på ebay, men tror inte på att det är den...
4-6000kr är ju vad det brukar ligga på med nya flaggskepp 10" modeller. Inget märkligt med det. Visst är det mycket, men så har det alltid varit.
För de som har dåligt batteri tid. Installera CpuSpy, reseta tiden och stäng av skärmen. Vänta ca 5 min och titta i CpuSpy om telefonen går i deep...
Sonys är snäpet bättre. Vid lågt ljus, så är det mindre noise/mindre rosa färgad och vid dagtid är både lika. Samsungs har mer "levande" färger...
Att flasha via Odin eller uppdatera via Samsungs nya Smart Switch så försvinner ingenting. Det är samma som uppdatera via OTA uppdatering. Men man...
Alltså Kina. Hur fasiken lyckas dom med detta? 300000mAh Portable External Power Bank Battery Mobile Charger for HTC 1 Adapter | eBay Själv fick...
Nån som har beställt fast pris + data med student rabatt här? Själv beställde jag en S6 + fastpris + 20GB data och totalt stod det för abb....
Ok, då var det firmware bug och inte hårdvarufel. Men som sagt, så lyser både 2 nu och ingen aning vad det berodde på som gjorde att dom inte...
Vit och svart fanns endast tillgängligt för många länder. Guld fanns begränsat också och förrän nu släpps blå. Väntade själv på blå och köpte den...
Återställning var det första jag gjorde efter uppdateringen. Jag har fått en perfekt tel. Med inga problem alls, sen upptäckte jag detta problem...
För jag använder dom och fungerar utan problem. Bara på nåt märkligt sätt, så lyser dom både inte bara. [emoji13]
Kapasitive knapparna lyser inte efter uppdateringen. Vet inte om det gjorde innan uppdateringen. Lade aldrig märke till det. Nån som har samma...
Hämtade ut min S6 idag och fick uppdateringen direkt. Men ser att signalstyrkan har inte åtgärdat ännu? Står fast på -113db 0 asu fortfarande och...
Har mottagningen blivit bättre med uppdateringen, för ni som haft S6 ett tag? Varit ett stort problem på både S6/Edge. Kan det vara denna...
Beställde en S6 64GB Blå idag från Tele 2 med 1500:- student rabatt och passade på att beställa en del tillbehör till den också. :) - Spigen Neo...
Som jag förstår det med kommentar från Mecenat till nån som var 17 år: "Om du inte fyllt 18 ännu kan en förälder/förmyndare stå som...
Det finns student erbjudande på Mecenat. http://www.mecenat.se/studentrabatter/datorer-och-telefoni/telefoni/tele2-mobiltelefoni Fast pris 119:-...
GSMArena har fel. Förmodligen förväxlat det med Meizu M1 som har SD Slot stöd. Det går inte sätta sd card på en SIM card plats. Så Meizu M1 Note...
Du är inte ensam om detta problem att skärmen spricker utan anledning....
Du vet inte vad som hänt mellan mig och honom. Orkar inte heller förklara, du får tycka vad du vill och du verkar ha missat varför det uppstår...
Snabbladdning aktiveras när mobilen är avstängd eller skärmen avstängd....
För de som har problem med batteritiden. Uppdatera till senaste via OTA om inte har gjort det och sen boota till recovery mode. [MEDIA]...
Som det ser ut på bilderna så gör den det, men inte säkert och bäst är fråga säljaren....
Tror knappt det är snabb laddning som orsakar att accelerometer slutar fungerar p.g.a hög värmeutveckling. Det är InvenSense MP65M 6-Axis Accel +...
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=3026779 Titta på statistisk så var det prissänkt med 1210 sen igår och idag höjdes det till 7940 igen.