Separera namn med ett kommatecken.
Buds sålda till @ad72
Att vänta till sista minuten med sitt bud, och på så vis sno högsta budet på ett fult vis av någon annan, inte ge dom en chans att kontra med sitt...
Bud noterade. Kör budgivning till kl 20.00 på Galaxy Buds, så kan affär göras i kväll redan, så går paketet iväg i morgon. Vid ev sista minuten...
Säljer följande: Sony Xperia 1 - Svart Inköpt 19.06.08 på elgiganten, kvitto medföljer. Repfri display, kan inte hitta några micro repor ens. Men...
Köpte ett par urbanista stockholm utav mig, super snabb betalning. Inget krångel alls!
Sådär nu har jag köpt frakthandlingen, så ska klistra ihop paketet sen kommer jag röra mig mot affären och lämna in det efter maten. Mvh
Såld till @msandstedt
Avslutar budgivning i morgon kl 11.30, vid ev nya bud förlängs budgivning 15 minuter för att ge föregående budgivare en chans att kontra, och på...
Svarta Urbanista Stockholm Inköpta på Telia 2019-06-13 Jag fick dessa med på köpet när jag köpte en telefon. Nya i förpackning, kvitto alla...
Skickat pm [emoji3526]
En iPhone 5 är ju rätt långt ifrån en SE i många aspekter utom utseende så tyvärr inte intressant, men tack för erbjudandet
En s9 skulle nog bli bra, eller s10e. Samsung har lite oförtjänt rykte som ligger kvar. Sedan One ui tycker jag dom är riktigt trevliga att...
Funderar på att införskaffa mig någon av följande. Iphone 7, 6s eller SE. Helst en svart variant men är inte jätte kräsen, minne spelar ingen...
Arbetsdag är glädjedag.
Köpte en OP6 utav mig, inga konstigheter, trevlig och lätt att ha och göra med. Rekommenderas!
Köpte en iphone 5 utav @wrkdrojd, telefonen kom med posten utan krångel.
300
200+frakt slut tid vore kul att veta [emoji846]
Sålde en Chromecast audio samt oneplus bullets wireless åt @android4survival snabb och smidig betalning och super trevlig genom hela affären....
Sålde ett telefon skal till @carez snabb och smidig betalning inget krångel alls.
Jag är skyddsombud där jag jobbar. Alla rapporter är super bra, ju fler som skrivs ju bättre är det. Har man många tillbud och riskobservationer...
PM Skickat till de som hade högst bud på saker nu
Tråkigt att det vart den utvägen.. Inte kul när sådant folk hittar hit, räcker med bara några stycken för att sedan förstöra för väldigt många....
Ursäkta lite sega svar, är mitt uppe i sommarstoppen på industrin jag jobbar på, så allt för långa dagar. Men ledig på lördag så då ska jag ta itu...
En sak jag funderat på är hur stor betydelse bandet man tappar har i små städer längre upp i landet, har lite dålig koll på den biten. Själv har...
Låter riktigt luddigt och väldigt dåligt.. Hoppas allt går som tänkt dock
Alla budgivningar som startat slutar 10.00 på lördag morgon, så kommer jag skicka paket under helgen, är inte hemma och har tid att avsluta några...
"The fast wireless charging means that Qi-compatible Samsung smartphones are able to get 10W charging speeds. While the iPhone X and iPhone 8 are...
Lite osäker, ej läst på kartongen. Men det borde gå att hitta info på nätet med en enkel sökning, står iaf snabb laddning när jag haft både s9,...
Passar på att rensa bort lite saker. BILDER: https://photos.app.goo.gl/7X5yMfR47yZ3X7Bq8 1. Oneplus 6 - 8/256 Midnight black med dbrand swam...
Enda bild jag tagit hittills [emoji23][IMG]
Sen är det väll lättast att hitta skal till iphone i alla dess färger former i princip på vilken affär som helst..
Hade inget med sökrutan att göra, utan det var helt enkelt nya appar. Så fick öppna allihop.. tog ett tag [emoji28] nu när det är gjort slutade...
Kan man få nedersta ikon raden att sluta hoppa? Ser ingen vits med det mer än att det var väldigt irriterande...
Fördelen med Xperia 1 som jag såg det mot Samsungs telefoner var plattskärm :) Har precis satt fart på min Xperia 1, får se vad man tycker om den...
Köpte Sony Xperia 1 tillsammans med Sony WH-1000XM3 och Urbanista Stockholm. Affären gick utmärkt, super trevlig kontakt, allt var precis som...
[emoji28][IMG]
Jag har en iOttie Easy One Touch 4 Qi, den fungerar jätte bra. Finns i olika fästnings metoder. Jag har Vent Mount, finns att köpa på...
Jag hade valt op7 av dom två enbart för stereo högtalarna [emoji4]
Google pay är behändigt även om man har plånboken med sig [emoji16]