Separera namn med ett kommatecken.
Hej! Säljer ett tech21 pure clear skal till samsung note 9. 250kr eller bud. MvH Andreas
Så ser min batteritid ut [emoji16][IMG]
Hej! Jag söker en Samsung Note 9 till min farmor. Återkom gärna om ni har en telefon till salu med pris och skick. MvH Andreas
Fick PM så klockan är såld.
Fick pm så duo laddaren är såld.
Samsung note 10+ clear viwe cover är sålt. Gant klockan och note 9 skalet finns kvar.
Hej! Har en samsung galaxy watch 46mm som kommit till mindre användning än planerat så tänkte kolla om det finns något intresse här? Klockan är...
Absolut, skickar en bild på baksidan av klockan strax. Kan gå ner i pris då jag ändå inte använder klockan så ofta.
Här kommer bild på laddaren.
Hej! Har en Samsung duo charger jag knappt använt som jag tänkte sälja. Har dock ej kvar orginalkartongen, kan skicka den. 400kr eller bud. MvH...
Vill ha minst 300 för skalet tyvärr.
Skalet är ditt om du fortfarande intresserad? Swish i efterskott när du mottagit skalet går bra.
Hej! Säljer: Samsung note 10+ clear viwe cover som endast är upp packar men aldrig använt. Pris 300kr eller bud. Samsung Note 9 tech21 skal...
Jag har en Samsung tab s6 wifi varianten med 128GB och har väldigt mycket appar och endel offline innehåll från tex Netflix och Spotify och min är...
Hej! Jag har själv en samsung tab s6 128GB wifi och är supernöjd. Använder min till att se på film, anteckningar, läsa e böcker, spela mm Kanon...
Hej! Säljer nu min Samsung note 9 128GB i fint skick utan repor eller märken vad jag kan se. Original kartong, original laddare, 2 nya skal och...
Hej! Har en samsung galaxy watch 46mm till salu för 2300kr jag betalar frakten med skicka lätt. Finns en liten stöt på boet ringens utsida men...
Hej! Jag skulle behöva få ut loggar vad jag gjort på min telefon 6 månader bakåt, är detta möjligt och i så fall hur? MvH på förhand.
Hej! Har länge velat lära mig programmering. Min fråga till er är: Vilket språk är bäst att lära sig om man aldrig programmerat innan? Hur lär...
Finns solida däck att köpa från Kina. Ett tips är att beställa ett par slangar billigt från Kina eller solida däck samtidigt så du har hemma om du...
Jag har själv ägt både Xiaomi m365 och m365 Pro och skulle starkt rekommendera Pro varianten. Den är mycket starkare i backarna och om man väger...
Har alltid gillat Samsung Note modellerna och dem har aldrig gjort mig besviken, gillar stor skärm, prestandan och pennan. Huawei mest för att...
Hej! Har idag en Huawei Mediapad M5 lite men funderar nu på en starkare och bättre som även har bättre upplösning. Är nöjd med plattan för...
Hej! Om ni skulle köpa ny mobil i augusti vilken skulle ni då köpa och varför? Mitt val går nu mellan Huawei P30 pro eller Samsung Note 10 när...
Jag har en Samsung note 9 och är helnöjd. Personligen hade jag väntat till Samsung Note 10 då jag tror den kommer bli grym och hade ångrat mig om...
Jag använder själv Google Notes och tycker det funkar bra.
Hej! Jag har en Samsung note 9 i vanliga fall men har nu lånat en One plus 6 av en vänn och måste medge att jag är förvånad hur bra respons det...
Jag har idag skaffat tele2 unlimited och söker en grupp att vara med i. Skicka PM vid intresse.
Jag har en galaxy watch 46mm och är supernöjd. Batteriet håller 2-3 dagar för mig. Dock dåligt app utbud jämfört med Apple watch.
Hej! Jag vill gärna vara med i gruppen, tänkte beställa tele2 idag eller imorgon. Hur går man till väga för att gå med i gruppen?
Sugen på att byta mot Huawei p20 pro i topp skick?
Köpte Huawei mediapad M5 Lite idag och är super nöjd än så länge. Även pennan som medföljer var grym. Var skeptisk till Huawei från början men...
Bytes mot Samsung note 9 128gb nyskick? Ca 3 månader gammal.
Hej! Har du någon av iPhone telefonerna kvar till salu?
Hej! Finns iPhone se kvar? Vill ha fler bilder i så fall var vänlig skicka. Bjuder 2000kr om du skicka.
Hej! Finns iPhone se kvar är intresserad? Bjuder 1700kr