Separera namn med ett kommatecken.
@solle123 Jag har inte fått min än. Men ett tips som jag själv testa är att söka på YouTube. Tester och unboxing osv. Det finns massor om du...
Ffodil från min sida är Dina politiska ståndpunkter ingaproblem, No bad feeling :-)
Ett litet tanke experiment. Ponera att av dom oregistrerade korten som är aktiva idag blir 50% registrerade på frivillig basis. Ja nå har vi höjt...
Vi kommer tyvärr alltid att ha ett visst mått av lagbrott och terrorism. Tyvärr så ser vår värd ut så idag. På samma sätt som kriminella kommer...
Brottslingar kan göra si och så. Vist det gör dom också. Men sannolikheten ökar för att kunna binda en kriminell till ett brott med registrerade...
Ja man får prova sig fram till en smidig lösning. Skydden "kostar billigt" i Kina. Så det är nog bara beställa några varianter. Ska spara Din länk...
Men för slag och stötar, hur väl skyddar ett skal? Till min platta och Young 2, har jag plånbokens varianten. Dom har gått i golvet många gånger...
Avanza har också slutat supportera sin app för Android < 5. Så blev man blåst där också. Kör 4.3 på min platta.
Det är därför jag och frugan ska byta upp oss till var sin Xiaom Mi A1. Min dotter tycker att det är verkligen på tiden att mamma får en bra...
Tack för Din input Christ. Då är jag med på tåget igen. Ska läsa igenom Dina länkar, har hyffsat koll på datorer och programmering. Men det har...
Jag väntar på min Mi A1 Swedup, då kan jag räkna med att få plussa på 425 bagis till 1640..….hmmmmm,......2065 rappa kulor....inte illa. Ska...
Vad är det som har släppts? Frågar en novis. Är det säkerhets uppdateringar? Tycker Ni att man inte ska uppdatera till Oreo? Utan istället ha...
Men det måste väl vara en fördel för polis om kort är registrerat eller inte. Ska se om det inte går också få ett mail till GW Person och höra...
Tack Dalton Jag är ingen påläst och storkonsument av teletjänster. Inte heller går jag i första ledet när det gäller ny teknik. Där av mina...
Ni som kör Xiaomi Mi A1, kör ni mot WiFi och vanlig surf. Eller är det bara vanlig surf som gäller? Vi har WiFi leverantör ComHem, det ska vara...
Finns det något bättre sätt för polisen att få information om eventuella terrordåd. Eller information kring ett pågående\ begånget terrordåd än...
Himla bra tanke detta med telefonen försäljning @Fireworks
Det har varit något pajj så jag inte kunna svar. Petr: Hade jag kunnat ta Akilovs skor och gömt dom, den där dagen han körde kull folk på...
Som god svensk medborgare har jag betalat skatt och fullgjort min militärtjänst och varit medlem i facket hela min yrkesverksamma liv. Nu...
Den här tråden blir spännande att följa. Ska själv byta min Seat lite senare i vår. Har inte riktigt fattat vad hur det fungerar. Men det ger...
Det blir nog att kolla upp Google Photo också. Men man får ta en pilsner i taget. Ungdomar är inte vana vid oss analogan existenser. Mina barn...
Jo jag vet det Spaderess. Men nu har jag koll på de. Men det är nog viktigt att man har så mycket att apparna rullar lite snyggt utan sega...
Vet inte vad som händer. Allt bara försvann ser det ut som. Min Xiaomi är på 32GB. Men det ser jag inte som några problem. Jag brukar få rensa...
Android 4.4.2
Samsung Young 2
:o:D Android 4.4.2 (super de lux) Vet inte hur länge vi haft våra.........minst 3 år i alla fall. Vi köpte var sin, min fru o jag på ICA. Dom rea...
Tack för info. Det är bara så att man (jag) vet alldeles för lite om de olika Android versionerna. Vet bara att jag kör på Android 4 nu. Och att...
Tro också att deras avgift för att administrera tull och mo kommer att ligga på samma nivå som storbankerna tar ut för att betala en räkning....
Precis! Ett bra ekonomiskt perspektiv är värdefullt.
Gäller två år även när den kom med Android 7? Trådar jag läst står det att dom uppdaterat till Android 8.
Fick precis ett mail från Geekbuying om att köpa en Xiaomi Mi A1 för 210$. Det räknas väl nästan som stöld.
Jag har själv beställt en Xiaomi Mi A1 från Hong Kong för 1650:-. Det ska bli mycket spännande och se vad pålägget blir när den kommer fram. Det...
:D Nääääää.............någon förklaring från min sida får du inte. Tror att de flesta förstår mitt tänk. Dessutom tillför det inte tråden något....
Varifrån skickar dom luren, Hk, De? Sitter o väntar på en Mi A1 från Hong Kong. Om min fru ger godkänt acceptans prov ska jag köpa en till.
Jag är inte så säker på att det är någon poäng med ovan nämnda. Teoretisk riktigt kanske. Men praktisk set lite överarbetat för en liten vinst....
Om Ni undrar vad det är på bilden här till vänster, så kan jag berätta att det är ett av mina favoriter i husdjur värden; ett Svartnos får. Den...
Phuuu......... Då kan jag sova gott i natt också.....:) Tack för din input browneye.
Vet inte om det varit uppe tidigare i tråden. Men jag blev lite kall när jag skulle uppdatera mitt mobila BankID. För det var en lista på lurar...
Nu har ja kollat i min fantastiska super lur Samsung Young 2. Kortet ser ut som NANO, men formatet är Micro. Går nog ner till Teliabutiken om det...
Tack Sweman. Ska tänka på det nästa gång. Det blir nog att beställa en till vars det lider. Och då vill man nog göra allt rätt, för bästa köp. :cool: