Separera namn med ett kommatecken.
Hoppsan, det kostar att ligga på topp :D
Den såg ju trevlig ut, bra pris ca 8k, första jag fick upp när jag googlade. OBS! Jag vet inget om denna butik. Speedway Mini 4 Pro - Electric...
Det är väl standardmått på armbanden så beställ från valfri klockbutik / Wish / Amazon något armband du gillar :)
Tack för info. Jo det är väl alltid bra att ha det i bakhuvudet att allt kan braka samman, emittenten gå i konkurs och så vidare.
Bara så jag är helt med, jag har som sagt inte riktigt koll på dessa produkter :) - normalt sett "kan man inte förlora mer än vad man satsar". Det...
Du tänker att man kan förlora mer än man satsar? Jag tror inte Avanza eller Nordnet har såna, det är inbyggda stoploss i deras? Det är väl...
Yes, kontrollerna kopplar upp sig direkt mot wifi, inte mot CCU. Hmm för att kolla så problemet inte är din router så skulle du kunna köra en...
Det finns en del såna produkter att handla på Avanza och Nordnet och jag håller nog med övriga här i tråden, bättre att hålla sig till en svensk...
Låter konstigt! Och du är säker på att du visar den HDMI-port på TVn där CCU sitter? Tänker så att du inte får upp den inbyggda i TVn eller något...
Det undrar jag med! Saknar detta...
Jag hade kikat på Xiaomi Mi 11 om jag hade köpt mobil idag. Hade egentligen viljat haft en mindre telefon men det finns inga med top-specs....
Edit: Det tog lite tid efter man haft appen igång första gången efter uppdateringen innan man fick det valet. Tidigare räckte det med att starta...
Ja så är det nog. För min del är det nog mest som komplementerande kort till Revolut vid resa. Gött att ha 400£ mer att ta ut via ATM, inte behöva...
En kompis är intresserad och ville att jag lägger ett bud på 7k åt honom
Ah okej, tack för info! Hade missat att det fanns en tråd redan, trodde de släppte nåt nytt kort nu men så kanske det inte var? Är det nya att det...
Tyvärr inte, jag lyckas inte lägga till kortet i Wirex-appen. Revolut och SAS MC gick fint. Det står bara tekniskt fel...
Fyllde på med 10€ från Revolut och SAS MC. Det dras i euro så blir så att kortet under får stå för valutaväxling. Blir lite dyrare med SAS kortet...
Ja just det, det tänkte jag inte på. Ja så borde det bli kan jag tycka. Då får man tänka på att använda ett kort som har bra växlingsavgifter när...
Håller helt med :) Kunna sitta och äta lite god mat, dricka en öl eller något gott vin. Kunna gå på toa utan att behöva krångla sig förbi massa...
Lite screenshots från appen [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Wirex släpper Mastercard kort för UK och EU som verkade intressant, har inte hunnit läsa så mycket men några punkter nedan: - gratis att ha och...
Jag tror att Hisuite bara är för hantering av vissa grejer typ bilder, filer osv om jag inte fattat fel. Funktionen jag tyckte var lite kul var...
Synd att den här funktionen bara fungerar med Huawei laptops. [ATTACH]
Kolla inställningen under Program och rubriken Rörelser, bocka i "Svep för att öppna".
Mina är inte heller animerade. Jaså? Funkar för mig. Prova starta om telefonen?
Sålde Stadia Premiere edition till Cblucher. Snabb kommunikation och förskottsbetalning. Rekommenderas!
Jag tror det är för att Stadia ska stöda Android TV framöver så den kanske redan är anpassad till Android TV?
Appar som sideloadas syns tyvärr ej. Man får använda en annan app för att hitta och starta dom. Exempelvis den här:...
Har också fått uppdateringen. Märker inte så stor skillnad. Har haft always-on på skärmen de senaste dagarna så batteritiden har gått ner en del....
Såld till @Cblucher
@poipen @Poolkjol @Cblucher @Cblucher leder på 700 + frakt. Om inga mer bud kommer innan kl 20 så är den din :)
Det stämmer. Vi får ej Android 11 tyvärr.
@poipen @Poolkjol @Cblucher Bud noterade!
Hej, Säljer en Stadia Premiere Edition med vit handkontroll och Chromecast Ultra som ej är öppnad, plasten är kvar på. Finns i Växjö om man vill...
Spelen denna gång var inte alls i min smak, synd
Inte testat men undrade lite över priserna, är det en kostnad till då utöver vanliga Disney plus?
Tråkigt med sånt... Haha nej tack det är lugnt, har en el-scooter jag är nöjd med :)
Misstänkte det :) Jag skulle vilja hitta något bra bord med upphängningslösning för stolarna så att man kan hänga upp dom lite smidigare än så men...
Vad bra! Hur hänger du upp stolarna på borden? Har du någon bra lösning för det där?
Ja om det ändå varit som förr som någon nämnde att man behövde identifiera sig när man hämtar ut dessa uppgifter hade det ändå varit lite mer...