Separera namn med ett kommatecken.
Tack så mkt! Men jag vill inte byta launcher.. :( Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Hur vet jag om jag har fått alla uppdateringar som kom med 4.4.1? Jag gick från 4.4.0 till 4.4.2 och efter som den senare är mindre så har jag...
Nyrootad telefon och totalt okunnig! Hur gör/hittar man detta med att få % på batteriet samt så vill jag ta bort googels sökbar... /Englund
Varför ska man behöva den då? Du sveper ju med Googles nya tangnetbord har jag upptäckt. :)
Men det måste ju finns någon skillnad.. Kan inte säga så mkt då jag gick från 4.4.0.. Men svårt att tänka mig att det inte ska skilja sig ngt...
Jag verkar har fått den.. Har dock ingen aning vad som är nytt. Går direkt från 4.4 då jag aldrig fick nån 4.4.1... Sent from my Nexus 5 using...
Tack. Ska prova ikväll igen, vet inte vad jag har gjort, fick inte rätt på det igår.. Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Sån vill jag oxå ha! Root som gäller? Ska få rätt på det ikväll.. Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Tack så mkt, nu är jag en "utvecklare" :cool::D:eek::sly: Men får fortfarande inte rätt på det.. Vad ska jag trycka/välja i...
Var hittar jag det? :what: Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Jag har fastnat... Jag vet inte vad som händer... Jag har följt allt punkt och pricka.. [ATTACH] Hur ska jag gå vidare här ifrån? Händer...
Stock. Jag undrar om man kan ändra ikonerna till svart och vitt så de flyter bättre in i bakgrundsbilden? Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
De fula smileys som man kan trycka fram, är det nytt eller har de sett ut så länge? Jag vill ha de jag har på min iphone.. Försökt leta men får...
Försöker leta upp lite info ang Googles skal till N5:an.. Telefonens mått är 137,84x68,17x8,56. Hur mkt bygger dras skal ut? Är inte så jättenöjd...
Har inte lagt ngn tid på det mer att försöka ta bort batteri-ikonen.. Vill använda orginal-launchern. Ska bara försöka lära mig det där med root...
Fungerar den där LED-lampan?? Har valt att den ska vara på, men händer inget vid samtal/sms... När jag hade min iphone så blixtrande min LED-lampa...
Ber om ursäkt att det är fel forum, men jag tackar. Ska läsa om detta i rätt forum senare.. Än en gång, tack! Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Men nu är det mig vi snackar om! ;-) Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Vågar jag? Vad kan gå fel? Ska läsa lite i Root-forumet när jag har lite tid över och se om jag fattar ngt av det.. Sent from my Nexus 5 using...
Skyddar det verkligen ngt? Endast mot repor då va? Och hur känns det? Är det halt? Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
När man "drar uppåt" så börjar man ju söka med google.. Kan man lägga in fler finesser där? Och när man ska låsa upp skärmen så drar man ju låset,...
Jag har Spigen Neo hybrid och skulle använda hörlurar för första gången. Min 3,5 mm kontakt gick inte i... Och tog bort skalet, och plötsligt blev...
Håller verkligen med, men gillar inte googles sökfält där uppe! Och det där med root och sånt törs/fattar jag inte... Sent from my Nexus 5 using...
Så ser min ut.. Är inte riktigt nöjd då det känns som ngt saknas... Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Kan man ta bort batteriet där uppe vid klockan?? Eller kanske gömma hela baren där uppe och dra ner den när man vill? Använder Nova launcher.....
Det funkar iaf med appen "Multicon". En app jag redan använde till min Xperia X10.. Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Men lägg en app där som man kan göra genomskinlig... Eller? Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Vill inte funka.. :-/ Edit: " håll inne" Förlåt och tack! :-) Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Hur gör man screenshots med N5:an?? Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Hehe :) Skickas från min iPhone via Tapatalk
Detta skal köpte jag igår på Ebay och beräknad ankomst står det mellan 28 Nov-6 Dec. Detta spelar ingen roll då jag inte har fått ngn mobil än,...
Haha.. Fan va hemskt! Veta att den ligger där men kan inte göra ngt. :)
Tack så mkt! Men ska dock köpa 32GB, som jag har hittat hos samma säljare.. Men måste fråga ändå, Bazula tar ca 4500kr och han här på Ebay tar ca...
Hur sorterar jag bort så man bara går säljare från UK? Sitter med min fula iPhone och måste gå in på VARJE annons och trycka och ha sig för se var...
Vågar man? 4200:- och få "Kinalur".. Kommer funka som den ska? Och om den fastnar i tullen så kostar det extra? Skickas från min iPhone via Tapatalk
Ser snygg ut!! Skickas från min iPhone via Tapatalk
Haha, tack för erbjudandet! Men lite långt att pendla från Gbg. :) Som du säger så är det inte inte hela världen att slänga ut ca 200 i...
Köpte du på deras egna hemsida? Eller tror du det finns nån butik där man kan känna på den innan köp? Tycker du den känns bra? Skickas från min...
Tjena.. Hur går det? Du har fått din N5:a och använder skalet, Neo Hybrid? Känns det bra? Känns den tålig? Som videoklippet här? :) /Englund...
Vad blev du besviken på? Sitter och velar men lutar mycket åt N5:an... Skickas från min iPhone via Tapatalk