Separera namn med ett kommatecken.
Intressant tråd =)
Vill verkligen ha songify!! Gah
Hittade inte en enda recension på dom..
Tips på en app som ersätter stockgalleriet?
River upp tråden igen, för nu ska jag nämligen köpa ett par lurar omgående. Vilka ska jag nu välja? Budget 500kr. ps. Bas är någonting jag...
Ettan är långt ifrån dålig, men kan ändå medge att filmerna kommer i denna ordning: Bra,Bättre,Bäst :)
Såg nyss Undisputed 1,2,3. Mycket bra, 7/10
Är också intresserad av en sådan app
Förstår mig inte på den, hur använder man den? Var hittar man alla XLM templates?
Söker en snygg lockscreen klocka! Tips!
Tack för svaret. Jo jag vet om det spelet, men det är långt ifrån lika kul. I flygplansspelet måste man även styra upp och ner (höjden) vilket...
Jag har löst det. För att få in födelsedagarna i kalender går du in under Konton och synkning, sen lägger du till ett facebookkonto där och sen...
Tack :D Drar det mycket ström att spela via en emulator? Är psx playstation one?
Fungerar denna guide till andra telefoner, t.ex Sgs2? :p
Jag vet olika butiker, men tänkte om ni kunde tipsa om någon docka som finns hos dessa återförsäljare. T.ex: Elgiganten Expert Mediamarkt...
Jag vill köpa en docka till mina sgs2, den ska köpas ifrån en markbutik, har ni något tips?
Ooh vad snygga! Ser fram emot när du släpper ett pack med ikoner :)
Tack för svaret Ziq, har nu insett att det inte går, och att jag får skapa nya kontakter. Tack för tipset om truecaller! Hade inte tänkt på det....
Kan du vara hemskt bussig och lägga ut en screenshot när du använder det? :)
Hej, har frågat runt ett bra tag nu men utan framgång, bestämde mig för att starta en tråd. I min kontaktbok i telefonen har jag syncat facebook...
Det jag gjorde var att exportera alla mina kontakter i telefonen till en .vcf fil. Gick sen in i gmail och tog bort alla kontakter och sen...
Såg nyss att jag skrev i helt fel tråd, ursäktar så mycket. Tack för ditt svar, skickar PM istället för att smutsa ner denna tråd med OT
Vet någon hur jag gör för att få alla mina facebookkontakter i kontaktboken i telefonen till google?
Hej, jag skulle gärna vilja att någon av er tar ett screenshot och visar hur kartorna ser ut när ni t.ex navigerar? Här ser ni hur mitt ser ut,...
Nej ingen skillnad.. kan det vara så att facebooksyncningen bara lägger till födelsedag och email hos kontakterna, och ifall jag avbryter...
Det är inte friendcaster som är problemet, det har jag inte ens syncat nu efter att jag rensat all kalenderdata.. det enda jag vill är att gmail...
Jag har en Galaxy s2, vet ej om den är sensebaserad =) Men det fula är att igår hade jag alla mina kontakters födelsedagar i kalendern, men...
Vet inte med stockbrowsern, men om du använder webbläsaren Dolphin HD som jag gör kan du gå in i inställningar och ändra till desktopview :)
Tack! Jag har kommit fram till problemet nu, i min telefon är mina kontakter syncade med facebook, går jag in på en kontakt ser jag födelsedag,...
Börjar få ordning på problemen nu, men behöver hjälp med en sak. Mina kontakter är ihopkopplade med gmail. I telefonens kontaktbok har jag fört...
Jävla googlekalender gmail skit :(
ÅÅh vad less jag blir! Nu strular precis allt jag försöker ordna.. Till problemet: Det började med att jag uppdaterade Friendcaster pro, märkte...
Som topic lyder, jag hade alla mina vänners födelsedagar i min kalender, men jag raderade sedan all data i kalendern och nu är dom borta, hur gör...
Min kalender har visat födelsedagar ifrån facebook, men vet inte hur... antar att jag synkat med facebook eller liknande, detta har bara varit...
Röstat, lycka till vännen :)
Såg att poipoen hann före, hade tänkt att skriva det samma :)
Dum fråga men, har Sgs2 Snapdragon/Andreno eller PowerVR?
Gillar verkligen upplägget! Kan bli galet kul när fler börjar spela
Såg riktigt trevlig ut! Tack
Väcker tråden igen, hade tänkt att starta en ny tråd om exakt samma ämne, men hittade denna istället. Vet ni något spel som liknar iphonespelet...