Separera namn med ett kommatecken.
Jaha, nu har jag då bilder i sms-programmen. Om jag bara förstod hur! Installerade alternativa kontaktappen GO Contacts, eftersom jag också kör...
NEEEEEEEEEJ!! Det måste finnas en lösning! Där är fullt med goda forummedlemmar out there som ingenting annat har gjort de senaste dagarna än...
Jo, bilderna visas korrekt både i kontaktlistan och vid inkommande och utgående samtal. I sanning skumt, ja, speciellt då det förekommer i alla...
Prövade, men programmet är ju avsett för att synka kontaktfotona med FB - och inte ens det lyckades det med. Jag bryr mig inte om att synka med...
Ingen FB-synk. Jag har sparat bilderna själva, de flesta finns på telefonen, några på datorn via Gmail-kontot precis som du föreslår. Allt funkar...
Blir inte helt klok på om du har problemet eller inte... Hur som helst: jag prövade att avinstallera GoSMS Pro och installera det på nytt, men...
Hej, Hoppas ni ursäktar en novis om min fråga redan behandlats umptielva gånger; det är inte så lätt alla gånger att försöka hitta just sitt...