Separera namn med ett kommatecken.
Jag har haft en HTC Hero och tycker väl inte att batteritiden varken är bättre eller sämre på den iPhone 3GS jag har nu. man får ladda den varje...
jag skulle gissa att vissa telefoner har problem med radiodelen, eller nåt i den stilen. bytte till iphone 3gs istället, samma problem uppenbarade...
jag har också samma sorts problem, händer inte varje gång men emellanåt kan samtal brytas väldigt ofta. kör senaste uppdatering från HTC (vilken...
har telenor också, samma problem dagligen lite jobbigt om man har den som arbetsmobil och kunder ringer in och man missar jobbuppdrag pga...
hejsan, jag kör mot en exchange server med self signed certifikat, det gäller från 2008 till 2015 har jag skrivit in att det ska göra Nu som...
Hejsan, Jag har ett litet problem med bluetoothheadset, när man ringer upp så blir det precis som det är tänkt att ljud/mick är i headsetet....
jag har också samma problem, sporadiskt fungerar det. fast min Hero är allmänt kass i övrigt också så det är nog inget konstigt egentligen....
Jämfört med iPhone 3GS och samma användarmönster så håller inte min hjälte mer än max 8:a timmar utan laddning, så fort jag kommer till jobbet...
uppgraderade precis, har samma problem med flickr o twitter som förut, bara tur om man fick det att fungera. Annars känns det som allt allt...
jovars, det funkar ju ibland, virtualbox funkade det inte med att uppgradera en nokia telefon, var nåt skummt när telefonen kom i sitt...
om man inte har en windowsdator, går det inte att uppgradera då?:confused:
jag hade önskat jag hade en telefon med footprints i sig när vi var i Rom på semester o "gick vilse" massa saker man såg som man inte vet riktigt...