Separera namn med ett kommatecken.
Någon med erfarenhet av denna? Ser väl OK ut till priset. Sett några användare på Amazon som klagat på att skärmen ger dåliga färger, men de...
@6150 Så kan det vara. Använder bara 2G då jag är hemma för att spara batteri. Just nu har jag 2G på överallt för att få en uppfattning om...
Brukar normalt få mellan fyra och fem pluppar när jag använder 2G hemma. Nu plötsligt så har jag noll c:a 30% av tiden och en omkring 40%. Enstaka...
För mig är det viktigt att ha stenkoll på fakturan. Ogillar att betala via autogiro, kort och e-post. Kort och autogiro för att man inte direkt...
0,5 GB surf har jag på min mobil. Använder mestadels wifi (hemma, på universitetet samt i kollektivtrafiken), men surfar en hel del på mobildatan...
Använder den sista versionen innan ES började gå ner sig. 4.0.2.3 tror jag att den är.
@6150 Låter bra. Använder mig i princip bara av 2G och 4G. Blir till att köpa ett kontantkort och prova.
Hur är Comviqs 2G-nät? Använder 2G frekvent när jag inte surfar för att hålla nere batteriförbrukningen.
Har i dagsläget Halebop, men har sett att Comviq erbjuder 3 GB surf, fria samtal, SMS och MMS för endast 145 kr per månad till studenter. Låter ju...
Halebop, som ju använder Telias nät. Vill ha bra pris och bra täckning så valet är enkelt.
BankID är väl inga problem att installera om? Bara gå in på Internetbanken och beställa nytt som man ju får direkt. Tar väl 20 sekunder. Har...
Vad det gäller batteritiden så verkar det vara frid och fröjd i övrigt, men lite konstigt ser det ju ut.
Med Lenovoplattor så är man tyvärr oftast begränsad till de officiella uppdateringarna. Av någon anledning görs det ytterst få custom roms till...
Vad menas? Trodde bara att radio kunde dra batteri om man var uppkopplad till en operatör. [IMG]
Nu när jag återställt till stock kom problemet tillbaka. Verkar som att det berodde på att jag hade "automatisk rotation" aktiverat.
Efter ett h-lvetes besvär har jag nu: 1) Lyckats återställa till stock rom 2) Uppdaterat till Kikat. 3) Fått in den svenska versionen. Efter...
Off-topic Inte hört något om begränsningar för BankID. Har Swedbank. Kan inte heller hitta någon info om det.
Det var så jag fick det att fungera.
Har en profil som sätter mobilen i flygplansläge och stänger av ljudet mellan kl 22 och 08 om skärmen inte går på inom 30 minuter och jag befinner...
Nej. Ljudet sätts på direkt vid första samtalet. För SMS är ljudet på först vid sms nr 2.
Hade glömt bort att jag använt denna tidigare. Det är en riktigt praktiskt app. Gör jobbet varken mer eller mindre.
Tack! Och en annan sak som jag inte får till. Vill att min mobil ska sätta på volymen om jag får ett samtal eller ett sms från en viss kontakt...
S6 Active ligger ju annars bra i pris nu. Kan få tag på ett nytt ex från Storbrittanien (demo) för 3500 kr. Ful visserligen, liksom sin...
Detta är en gissning, men kanske är det en Lollipopfunktion? Har också haft en sådan fast på en annan mobil. Och, ja, jag saknar det, men har inte...
Nytt problem. Jag har en surfplatta som jag skulle vilja veta var den befinner sig när den är wifi-ansluten men inte till några av mina kända...
Hur är er täckning med Telia? Kollade i GSam Battery Monitor och har följande fördelning: 1 bar: 40% av tiden 2 el. 3 bar: 10% av tiden 4 bar:...
Tack, ja, variabel verkar enklast. Ett alternativ hade varit att använda sig av en toggle profile och låta den ursprungliga profilen stänga av sig...
Vill att en profil ska aktivera endast en gång om dagen, oavsett om mobilen skulle startas om. Hur åstadkommer jag detta? Kan ju inte använda...
Undrar om du ändå inte får mer för pengarna om du väljer ut delarna själv och låter Inet sätta ihop dem. Du får mig veterligen också två års...
Finns det en möjlighet att göra en app till enhetsadministratör om appen från början inte kan sättas som enhetsadministratör? Genom till exempel...
Ingen som har något förlag? Edit: Lyckades hitta X App Hider. För duga i brist på bättre alternativ.
Verkar som att man lyckats med band 20 idag. Marshmallow och hela baletten :) http://en.miui.com/thread-300096-1-1.html
Vet ej. Någon påstår sig ha lyckats få det med en internationell version, men flera har misslyckats.
Och det släpps även en ny version av Redmi Note 3 med just band 20....
En spännande platta som precis är släppt och inte kostar skjortan är årets version av Samsung Galaxy Tab A 10.1. Visst är det några hundralappar...
Off-t, men för kännedom. Apropå kanaler. Upplevde ett lyft i nedladdningshastighet efter byte. Tjänade c:a 20 MB/s. Kanaler är ju inte direkt...
Har kört CloudyG2 2.2 som jag alltid varit mycket nöjd med. Hur är CM13? Fortfarande wifiproblem? (kopplar ifrån ibland)
Om man hoppades på bra batteritid så kan man sluta hoppas nu. Anmärkningsvärt dåligt med tanke på förutsättningarna....
Verkar inte ha påverkats än. Bara pundet som gått ner en aning sedan gårdagen. 1400 kr? Inte 1500 kr? Är inte momsen 25%?
15% har den dragit tidigare, men nu verkar det mer som 20. Tror som sagt att dålig signal kan ha spökat. Fick typ 2/6 i signalstyrka.