Separera namn med ett kommatecken.
Bilder var det [IMG] [IMG]
Säljer nu min gamla trotjänare då jag införskaffat en Galaxy Nexus att ersätta den. Den har inga repor på vare sig front eller baksida och på...
Tar gärna ett guest pass om någon har.
Är det någon mer än mig som har problem med AdAway med den här firmwaren? Har rootat.
Jag tror att det han undrar är om du ÄR "VD Hans Hindersson" så att det är dig han pratar med när han ringer eller om han ska referera till en...
MSN Talk har tydligen tagits bort från Market på grund av brott mot Developer Content Policy efter att ha blivit anmäld till Google av Microsoft....
Gjorde fixen för några minuter sedan. Får 8/8 framför datorn ca. 3 meter från fönstret och 11/11 i ute-rummet (fyra plexiglas-kupoler i taket,...
Det enda som inte fungerar för mig i nya Kies är telefon-kontakterna, får något långt underligt felmeddelande.
Men det vanliga tangentbordet då? Har det svenska? Kan stå ut med det tills officiella kommer eftersom jag inte vant mig med swype riktigt än....
Kan man få lite information från de av er som testat JPC? Finns Swype på svenska? Funkar Wifi-tethering? Hur är det med flash? Sent from my...
Sedan ska du också veta att den där boxen som man får upp som man väljer vilken del av bilden man ska använda, den går att förstora genom att dra...
Någon som har testat att ändra <CSCVersion> i SW_Configuration.xml, som ligger under system i cache.rfs (som för övrigt verkar vara en zip-fil)...
Själv lägger jag dem i roten på SD-kortet vilket verkar vara den korrekta platsen. Men jag har hört att det fungerar att lägga dem under media också.
Medan det är sant att det rent tekniskt sett inte finns någon station som heter "Norrköping resecentrum" i Östgötatrafikens söktjänst så beror...
När man har östgötatrafiken och försöker söka med Norrköping resecentrum som hållplats så får man alltid Norrköping resecentrum Tätort, aldrig...
Jag satt och väntade på bussen (två timmar kvar tills bussen skulle gå) och var inne här på mobilen. Eftersom jag varit intresserad av geocaching...
Hmm, jo mina ringsignaler, larm och notifieringar dyker också upp i musikspelaren, men bara under "Alla". Det kanske är så att när den säger alla...
Jag har sökt runt på forumet och hittat några av dessa, men inte en full lista någonstans. Sedan hittade jag den här listan på Androids...