Separera namn med ett kommatecken.
Tack snälla för utförliga svar. Förstår om man måste kompromissa. Viktigaste är att både kunna spela Ps5 med en bra upplevelse och dessutom kunna...
Har letat men hittar inte i djungeln... Min son vill ha en skärm eller tv på sitt skrivbord som han kan spela Ps5 på med tangentbord och mus...
Tack
Tänkte ge min 14 åriga son en gaming laptop i julklapp och har hoppats på att kunna fynda en på black Friday. Har ni några tips? Om inte - vilka...
Jag har en likadan, bra grejer
Kolla på blocket. Skulle gissa på minst 2000 kr iaf
Köpte ett par tws av @jensaeriksson. Smidig kommunikation och leverans. Allt toppen, rekommenderas
Är det linkbuds s? Var finns de?
Var finns de?
Är intresserad av att köpa ett par anker soundcore liberty 3 pro earbuds (även intresserad av Liberty 4). Svart eller grå färg. Kan mötas upp i...
Intresserad av att köpa elevoc clear (earbuds) ifall någon vill sälja för rimlig peng. Bor i Stockholm
Var finns den?
Sålde bose earbuds till shirra. Snabb och smidig affär, bra kommunikation. Rekommenderas som köpare
Säljer den till Tyvärr redan sålda till shirra. Jag var långsam med att ta ner annonsen
Noterat. Finns i Stockholm om någon vill hämta på plats
Har ett par bose soundsport free som jag vann på jobbet för 1,5 år sen och använt max 5 ggr. Sålde ett likadant par här (som jag också vann) för...
Nej, fanns nog inte när jag köpte.
Språket i Settings är helt på engelska. Annars är det svenska på de flesta ställen.
Uppdaterade precis till senaste androidversionen. Första intrycket är att den är mycket snabbare på det mesta. Hade en pixel 5 innan, det enda jag...
Jag har den versionen. Köpte från egloblal. Svenska funkar men på vissa sätllen är det engelska istället... Fick ladda ner samsung pay separat och...
Jag sålde min pga av högtalaren. När man pratade (utan headset) lät det som att man hade högtalarfunktionen på fast på låg volym. Fanns liksom...
[ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] Säljer en svart Pixel 5 som kom med posten igår från fnac. Jag kommer inte överens med storleken... Skickar med två...
Tack för bra svar Har övervägt sonyn också men det verkar så himla lång... Är väl en smaksak Beställer en pixel 5 från fnac idag.
Kan plocka ut en s20 från jobbet men är fri att välja alternativ. Har läst negativa kommentarer om batteriet på s20 så kommer nog välja något...
Var finns telefonen? Har du kvar kvitto/garanti?
Fortnite just nu men man vet aldrig hur det kan ändras. Är i tioårsåldern. Själv känner jag att 17' känns sjukt stort men jag använder ju heller...
Grabben önskar sig en gaming laptop för att spela fortnite, bilspel mm... Är helt lost - har någon tips på prisvärda och hållbara alternativ?...
Bernards svar ovan fixade det för mig
Är det usb-c? Hur gamla är de?
Har klockan 4g/lte?
Ska prova!
Ingen aning vad jag gjorde fel innan men nu funkar det enligt dina instruktioner #bernard Tack
Kanske dum fråga men jag har inte lyckats.... Hur lägger jag till SVT play så att jag kan be Google assistenten i nest mini att starta ett program...
Bytte till mig en chromecast audio av @kupster Trevlig kommunikation och smidig affär. Rekommenderas
Har ett par bose soundsport free som jag vann på jobbet förra året oc[ATTACH] [ATTACH] h använt max 5 ggr. Ord nypris ca 2000 kr, färg orange....
Ni har båda pm
Intresserad av en chromecast audio om någon har en över i gott skick.
Tack, ja - Gör om gör rätt
Intresserad av en samsung a40 i fint skick. Kan ge upp till 1200 beroende på skick. Helst ska kvitto finnas.
Pm