Separera namn med ett kommatecken.
8.0.0 HTC U11 så kan mycket väl stämma. Lyssnade på Google Music idag och då verkade det funka, kanske för att det är Googles egna produkter, men...
Uppdatering: Det gäller nästan vilken app som helst. Satte en timer med Timely nyss, lyssnade på Podd samtidigt och första sekunden av alarmet...
När jag använder Google Fit för en runda så kan den meddela när man varit igång i t.ex. tio minuter, eller sprungit 5km osv. En röst läser upp...
Ah! Tusen tack!
Hej, fick nyligen Nexus 5X och började även på ett nytt jobb. Har mitt vanliga privata konto + jobbets (vi kör gmail etc). Har sedan innan en...
Yes, som sagt har jag redan Music sen länge, books också den naturliga vägen, men hoppades att det skulle gå att uppgradera. :) Tack för svar!
Uppgradering Hej, för mig funkade det inte att uppgradera i alla fall. Fixade Music för evigheter sen via ngn proxy, men nu om jag gör alla...
Vi funderade lite tidigare idag om det kunde bli några problem med en USA-importerad platta med senare köpt svensk docka/tangentbord. Dvs några...
Hej, har en Xperia Play och sen ett bra tag tillbaka har den börjat krångla. Mest yttrar det sig i att den fryser i ett antal sekunder, någon gång...
Ja, ursäkta, jag var lite otydlig: jag menade att jag inte hittade någon som verkade ha i lager (och verkade vara ett riktigt företag hehe ;)) Tack!
Hej! Jag misslyckas helt med Google, Prisjakt och även att komma vidare via Sony Ericssons egna lista över återförsäljare. :) Någon som vet...
Jag kör inte ett OS som kan installera iTunes, vilket för övrigt verkar vara ett riktigt härke-program när man hör andra prata om det. Jag är OK...
Fick aldrig Vista att fungera, vill inte installera massa crap som sync o allt det på andra folks datorer. På Ubuntu så bara funkar det, så fort...
Ser G alldeles för ofta med Telenor... och det märks tyvärr också.
Nemas problemas, inte före uppdatering, inte under, inte efter.
Hehe tjejen mitt emot mig på jobbet har försökt uppdatera sin iPhone hela dan, hon svor som en borstbindade när jag la in Androiduppdateringen på...
Så var det hela tiden i liggande läge, det märkliga är att det var skillnad på det och stående läge... men det ska va fixat nu ja.
Som vanligt är det de som har problem som märks, vore intressant att veta vilken procent det egentligen är som har problem, och hur många som...
Funkar som sagt inte. Mounta SD-kort osv funkar, så det är inget fel på USB in till VirtualBox, men Sync klarar inte koppla ihop sig av okänd...
Det var vad jag hade trott också... är ju väldigt segt att föra över filer t.ex. även om det är väldigt praktiskt i nödfall. Till telefonen är...
Nej, Heron delar bara ut via USB-sladden. Kanske går att fixa via nån app iofs, men hur är hastigheten att surfa över blåtand egentligen?
Bara för att få de dumma frågorna ur vägen: har du satt headsetet i discover mode (eller vad det heter). Jag brukar glömma det när jag ska synka...
Det gör min iaf, men jag har en känsla av att den inte gör det första gången/gångerna utan först när man skrivit "på", "här", "är" osv ett par...
https://swedroid.se/forum/showpost.php?p=12810&postcount=21 - löste samma problem för mig med Telenor.
Har velat kunna surfa med min dator via mobilen på resa, men av ngn anledning har jag trott att man inte kan det utan massa konstiga hack. Tills...
Tack wazp, verkar ha löst mitt problem också! :D
Tack för ditt mail. Vi har fått in din beställning av HTC Hero och vi hade en förväntad leverans till i början på Augusti. Vi reserverar oss för...