Separera namn med ett kommatecken.
Nä, den går faktiskt i trögaste laget. Men det går att ta kort genom att trycka på skäårmen i vignette också.
Angående "fotolampan" så kan du använda en app som heter vignette då blir den automatisk. Kvällsbilder inomhus, ja vilken kamera klarar det? Jag...
Jag får inte market att fungera nu på morgonen. När jag ska ladda hem eller uppdatera appar så hämtas dom hem men när dom ska börja installeras...
Det finns jättemånga i forumet på www.launcherpro.com . Är det klockan på lockscreen du menar så heter den widgeten typoclock...
Låsskärmen är Widget locker som finns på market. Den tillåter att man har widgets på låsskärmen. Widgets jag har på låsskärmen är Typoclock,...
Här är min layout:
Rekommenderar den också. Du kan visa celcius och meter per sekund. Du får även appen med svenskt språk/text plus att den hämtar prognoser från yr...
Testar det nu, tack för tipset.
Visst känns skärmen bättre? Mer respons i den?
Du kanske har SUNK 3 ;);)
ja, där satt den via pcc :D
Fabriksuppdatering? Vad är det?
Jorå, står klart och tydligt i beställningen plus på kartongen att det är till en SE X10i.
Undra varför? Ska prova att reklamera min. Köper man ett skärmskydd utgår man väl från att det ska skydda hela skärmen utan överflödiga hål?
Fick hem min copterfilm idag från cyberphoto. När jag hade monterat den så märker jag att det är 2 urstansade hål i skyddsfilmen på varsin sida om...
Cardiotrainer kostar inget men det finns några plugin som kostar. Jag använder som sagt Cardiotrainer och jag har inte brytt mig om att uppdatera...
Cardiotrainer, runkeeper och endomondo är några jag kom att tänka på. Kör själv med Cardiotrainer och den funkar bra tycker jag.
:):):)
Jag har det problemet när jag använder juicedefender. Kanske inte så länge som 10 sekunder innan jag kan svar men upp emot 5 sekunder låter...
Nä, men det lär inte röra sig om miljontals kronor att utveckla en sådan app och det tror jag att dom skulle tjäna in på sikt när som lockar...
Ptja, svårt att säga direkt hur mycket tid dom bör lägga ner men jag antar att ett vinstdrivande företag som blocket är rätt sugna på att ha ändå...
Fick samma jag också. Vad härligt det är med copy and paste svar. Känns väldigt personligt och seriöst. (IRONI)
Skickade ett mail jag också. Dom måste väl fatta att det är android som gäller? Är bara att titta på försäljningsstatistiken?
Tackar för en perfekt guide. Nu har man en rootad 026:a. Har installerat SetCPU och skall snart ge mig på market access.
Har provat detta program lite under semestern nu och jag tycker det funkar bra. Så pass bra att jag köpte det idag. En sak som jag tycker är snudd...
Det funkade, tack för hjälpen :)
Tackar.....väntar med spänning :)
Vad kan det bero på tror ni? Kan inte ens hitta den när jag kör direktlänk från swedbanks hemsida till market.
Okej, vet inte riktigt vad som ska diskuteras här men iphone bättre byggd? Hur kan man bygga en telefon och sätta antennen på ett sätt som gör att...
Ok, tackar för svaret. Då skall här rootas :D
Ni som rootat, får man svenska i telefonen eller blir den på engelska?
Har några krav: Jag ska kunna välja vilka vänner den ska visa. Har rätt mycket vänner på fb men vill inte se alla kommentarer i telefonen, utan...
Svaret är antagligen genom att du har Telenor. Telenor har redan fått den senaste uppdateringen som alla andra väntar på. Om du har den i...
Jag läste på xda att dom som fått uppdateringen har fått avsevärd skillnad i batterilängd. Deras telefoner verkar hålla mer än dubbelt så länge på...