Separera namn med ett kommatecken.
Ni ska ha ett stort tack för att ni har försökt att hjälpa mej.<3 NU SKITER JAG I DETTA OCH SKICKAR TILLBAKA DEN TILL DUSTIN SÅ FÅR JAG EN NY...
...men batteriet då ??
Tjusig: Kommer upp samma bild. Undrar hur många händer du har. Är väldigt svårt att nå alla knapparna och sätta dit batteriet :) Men är man två så...
Speedline: Exakt den bilden har jag. Ingenting om Downloading jesperr: Den är ansluten till moderkortet på baksidan av datorn.
Nix ingenting Det enda som finns i Odin är dom uppgifter som du skrev att jag skulle skriva in. PIT filen, PDA och PHONE. Jag tror att det hände...
Lustigt. punkt 5. Hur ser jag att drivrutinerna laddas.Det syns inget på displayen.
Funkar inte. Som jag sa bilden på skärmen är en liten mobil till vänster sen kommer det 2 punkter sedan en gul trekant med ett utropstäcken sen 2...
Flasha in ny stockrom ??? Som du förstår är jag inte någon expert på detta annars hade jag nog fixat det själv. Flasha med vad och vilken...
Hur gjorde du
Hejsan Min mobil är heldö efter uppdatering genom Samsung Kies. Kopplade mobilen via USB till datorn. Fick då upp ett meddelande om att det...