Separera namn med ett kommatecken.
Tack! Nest Hub Max, går den att använda på Svenska assistenten för det är ett krav för mig. Och jag gissar att den måste importeras?
Hej Jag är rätt långsam i att införliva det smarta hemmet men funderar just idag på att kanske köpa en Google Nest Hub och den har allt jag vill...
Hehe jo jag vet, det var inte riktigt det som var min fråga, men jag var kanske otydlig så jag försöker igen! När mitt erbjudande går ut finns...
Är det något jag behöver tänka på innan jag uppgraderar till Google One? Jag fick ett meddelande från Google nyligen att min "kampanj" snart var...
Jäkligt bra och uppskattat alla samanställningar och poster från dig @bernard Särskilt för oss som är fast på jobbet och inte kan "frisurfa"...
Tack! Det var menat som en mer allmän kommentar för populära trådar/produkter på forumet än Stadia speciellt, men det nämnde jag ju så never mind :o
Hej Jag har en fundering och möjligen ett förslag! Det gäller trådar som är "Allmänna" och som blir som en sms chat eller liknande med...
Trådlösa in-ear blåtandshörlurar Jag har "slitit" ut mer än ett par från detta eminenta företag och dom är helt lysande och vinner priser i...
Som inbiten PC spelare är jag nog inte värst kul sällskap på en Friendlist men jag heter samma sak där som här "Salvion" från MMORPG tiden i DAoC...
problemet med FPS och mig är att det funkar ta mig fn....inte i min hjärna med handkontroll, jag skämtar inte när jag säger att första Red Dead...
Mina intryck. när jag fick koden för någon dag sedan testade jag Destiny 2 på PC med mus och tangentbord och det funkade helt ok. Idag fick jag...
*Proble Jag har redigerat min post ovan, det berodde på att Chromecasten startade ju själv och började en "bakom min rygg" som jag inte er och...
*Löst* Var skriver man om man inte får sakerna att fungera? skapa en problem tråd? Jag kan inte länka handkontrollen till TV, testat alla...
@Dockland Tack får försöka kolla upp det, Oled är jag med på men inte vilken modell för jag gissar inte alla LG är lika, men får leta. @tooobe...
hej Jag vet inte var detta skall postas men även om det gäller Blackfriday & Cybermonday primärt så är det inte tvunget att vara just där och då,...
Mitt paket är "out for delivery" jag slutar hyfsat sent på jobbet så om jag fått något meddelande från DHL och vad det sedan säger vet jag inte,...
Kom just hem från jobbet och skulle testa hur detta funkade. Har inte fått mitt paket men de är på väg... Har skapat ett konto i appen Så jag...
Jag fatta inte hur ni kan se i detalj var paketet är... Jag kommer till DHL´s sida och där stod igår kväll den den dagens datum "in transit" Och...
Du har ju helt rätt! jag tog bort cachhen och då funkade det, måste lära mig att alltid börja med det innan jag frågar! tack för hjälpen :)
Håller helt med @joacqin men också @bernard när det gäller att det är viktigare att vara snabb med ett betyg eller omdöme än att vara genomtänkt.
Angående priserna.. Dom må vara konkurrens kraftiga ur ett subjektivt synsätt, men ur min åsikt för att jag skall testa och lira många spel så är...
Jag har nedgraderat till Comhems näst långsammaste tror det är 150 Mbit eller så har dom höjt den till 250, skall testa ikväll efter jobbet
Fick min kod i natt, så nu reggad och igång :) Men har ju inte fått något paket och hiner nu på morgonkvisten inte testa på datorn måste till...
Utan
Fick mejl om "Skickad" kl 18:58 ikväll Men nu står leverans 22-25 nov och inte 20-21 som i den ursprungliga beställningen. p.s finns också DHL...
@Bakken Jag ringde Google Kundtjänst om min order (hade bytt betalkort) för att se om den var ok, det var den och killen jag talade med lät...
Vad betyder det för "framsteg" man gjort i ett spel men inte spelat klart? Säg att jag lirar Borderlands halvvägs men så kommer sommaren och jag...
När jag går in och kolar så ser jag under "Produkter" en klickbar länk som säger Pixel 4 [IMG] Men när jag klickar på länken/bilden kommer jag...
Har något hänt som jag missat? Det är enorma mängder reklam över hela skärmen flera gånger om dagen, så har det inte varit för mig tidigare. Så...
Jag har använt dessa tjänster på exakt detta sätt länge och så plötsligt funkar det inte... Tar en bild med min telefon den laddas upp till GF...
När jag steg upp idag hade jag ett meddelande om att "betalning pausats" på Stadia, där kunde jag "hantera" betalningsmetod och välja det numera...
Troligen hittat svar på frågan *Fråga om beställning* Jag la beställningen på Stadia 6 Juni och använde då ett kort jag idag inte längre...
@Maqqan Intressant! men rackarns vad dyr :eek: Jag jobbar som fasiken nu skall undersöka den du tipsar om ändå, ser redan nu flera som talar om...
Jag kan lite->inget om dessa så finns det några råd om något som inte är skräp för filmning i alla förhållanden, inget bloggande eller liknade,...
Beställd 6 juni Leverans 20-21 November
@Jockmokk Köpte den du tipsade om och i förebyggande syfte mejlade jag inna jag monterade tillverkaren för att fråga lite försynt om man kunde...
PSnow ser jag Pee Snow, gul snö [emoji39]
Läste på 9to5Google Google Store listing Stadia Founder's Edition delivery dates - 9to5Google Att man nu kan se leverans datum på Founders ed. så...
En nyfiken fråga... Ni som köper en telefon och väljer en fin färg för att sedan sätta på ett skal...hur tänker man då? För egen del har haft ett...
"Får en känsla" var en beskrivande mening av vad jag trodde, helt ovetenskapligt och utan att veta, bara så. Eller "Killgissa" kanske beskriver...