Separera namn med ett kommatecken.
Jo de har en hel del problem verkar det som om man kikar på deras systemstatus sida. Som tur är funkar det att betala med korten säger dom...
Hmm kikade på deras Twitter och det verkar vara lite struligt, många som skriver till dom med olika problem. Revolut (@RevolutApp) | Twitter
Någon som har problem att fylla på pengar idag? Har försökt lägga till SAS MasterCard som ett nytt kort, 1 kr dras och återbetalas men sen står...
Såld till @Westholma4t !
Ok Jag har letat upp kvittot nu, den är köpt 2014-10-22 på Mediamarkt. Den är i fint skick, jag har har haft ett skin på den som jag tog bort nu...
@Jje och @Westholma4t Buden är lite för låga. Det blir att lägga ut den på Tradera istället, eller en present till min brorson när han fyller år...
Skaffat en hållare för mobilen nu med, börjar bli komplett :) https://www.amazon.de/gp/product/B07CGLNV1D/?tag=oid02-21 [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Jag har budgivning till måndag kväll, efter det får vi se. Säljer så klart hellre hela paketet i första hand.
Nice :)
Nej det är inte öppet för allmänheten ännu. Anmälde mig här Registrera dig för Project xCloud | Xbox Fick dagen efter ett mail om att jag är med...
Har nu testat Microsofts xCloud streaming tjänst. Testade på mobilen och på Android TV (Nvidia shield) med PS4 kontroll. Fördröjningen på...
@Jje och @Westholma4t jag har nu uppdaterat med bilder. Plus att jag märkte att det ingår en HDMI-kabel som låg i lådan.
Avvaktar budgivning och sådant så får vi se så jag inte missar ett bud på grund av att GTA inte följer med. Noterat! Jag har även fått bud via...
Ja, har gillat golfspel sen jag var grabb. Det är något ganska avslappnande och nice att spela golfspel. Då började ändå inte att spela riktig...
@slaskish skrev i din förra säljtråd att jag var intresserad av TWS A6S i färgen svart. Men skriver även här för säkerhets skull :)
Hej, Säljer min PS4 då jag knappt spelar på den längre. Bilder kommer ikväll. Den finns i Växjö. Går att skicka men köparen får stå för frakten....
@ostguden är din hoppfällningsmekanism lite tung att använda? Jag måste ta i en del och det funkar inte riktigt med handen utan måste använde...
Jag köpte min här Scooters Det står i beskrivningen "2020" om det är den, annars står det bara GT och den är lite billigare. Det är bara 2020...
Svårt att säga. ES2 har väl 300W motor, Booster V har 500W så det ger ju lite mer. Men GT har 700W så riktigt lika kraftfull motor har ju inte...
Då har man köpt sig ett ordentligt lås också så nu kan man åka och handla och sådant och våga lämna den utanför affären. Blir att låsa fast den...
Jag gasade på :) det var en stadsrunda i Växjö runt om med blandad körning cykelbanor, vägar, ned och uppförsbackar. Lägger in en bild nedan på...
Nu har jag kört ett par vändor till, bland annat 13 km igår. Då gick batteriet bara ner till 50 procent. Jag tänkte på att bara använda den...
Kul initiativ! :) Jag tar gärna ett par svarta i nästa sändning!
Okej, ja detta är ju 1 mm tjockt. Nillkin-skalet som länkades tidigare är bara 0.6 mm tjockt. För min del vill jag inte ha tunnare då jag är...
@TigerDejan här kommer lite info, vet du var lite nyfiken :) Hämtade ut min scooter igår och efter laddning så vart det ut och köra en sväng....
Jag kör detta för 29 kr från Teknikproffset, sitter bra och skyddar bra. Det har en upphöjning runt kameran som skyddar kameraglaset. De har en...
Efter allt strul jag läst om här i forumet med PFC med bankuttag utomlands också vidare så klipper jag mitt kort också. Hade annars tänkt ha det...
Solnedgång i Växjö. Trevligt med zoomen, går att få till lite annan inramning av bilder :) [ATTACH]
Jag hittar inte heller det alternativet. Annars kan man skapa en fil som heter .nomedia och lägga i mappen som inte ska synas i galleriet. Använd...
Nova launcher för min del.
Såg detta på Wish, nåt för er som vill pimpa er Scooter? :D [ATTACH]
Ja det är lite så jag tänker med :) just det , det är solida däck på båda modellerna bara så du vet. Jag ser det som en så pass stor fördel att...
Vad jag förstått är ändringar på 2020 - Stödben - Riktig broms baktill, inte bara elektrisk motorbroms - Gummimatta på ståplattan - Lite längre...
Remaken av Destroy all humans som vi kände till från tidigare info har nu fått releasedatum för alla plattformar - 27e juli. En typ av spel som...
Provade GPSen för första gången på länge. Kanske är lite bättre men den är fortfarande inte särskilt pålitlig. Skulle nog inte använda den annat...
Snygg recension, kul att du är nöjd! :) Nu är jag ännu mer pepp på att köra. Vad kör du med för hjälm?
Härligt att det var enkelt för er, men då ganska många helt klart haft problem med det kanske du kan ha lite empati för andra också och istället...
Neeej, sjukt tråkigt när du sett fram mot att ha den i helgen... :'( Min blir skickad idag så jag gissar på att jag får den på onsdag eller...
Okej, tack för info! :)
Snyggt, hoppas det går vägen tills dess. Om vi säger att du avbokar exempelvis 48 h innan, vad förlorar du? Om voucher gått ut tappar du den?...